Naslovna > Automobili > Volkswagen > I.D. Serija > Pokreće online lizing EV modela u Njemačkoj

VW

Pokreće online lizing EV modela u Njemačkoj

Iako sami zastupnici ne nestaju u slučaju Volkswagena, čini se da se pokreće model dvostruke prodaje, barem u Evropi. S obzirom na to da VW planira da električna vozila dominiraju svojom linijom do kraja decenije, proizilazi da će većina njegovih ponuda uskoro biti dostupna i za kupovinu putem interneta, možda čak i nevidljivo, kao što je sada uobičajeno za neke kupce EV koji polože depozite na automobili koji još nisu ni u proizvodnji...

Volkswagen preuzima još jednu stranicu iz Tesline knjige, pokretanjem direktnog lizinga i planiranim početkom online prodaje u Njemačkoj. Proizvođač automobila nudi ID.4 i ID.5 zakupcima, sa planovima da doda ID.3 hečbek na meni i započne direktnu prodaju u Njemačkoj i drugim evropskim zemljama. Ovim korakom, koji je za sada ograničen na električne modele, Wolfsburg ne namjerava ukinuti model zastupništva u Njemačkoj i drugdje, planirajući koristiti dilere za probne vožnje, tehničku uslugu i isporuku vozila. Ali proces naručivanja se svakako prebacuje na internet, barem za električne modele.

 

 

 


„Ankete pokazuju da oko dvije trećine naših kupaca takođe želi imati mogućnost kupovine naših vozila putem interneta. Sada se bavimo tom željom“, rekao je Klaus Zellmer, član Upravnog odbora marke Volkswagen odgovoran za prodaju i marketing. „Naša misija je pružiti našim kupcima odličnu ponudu i iskustvo kupovine kako u poslovnicama tako i putem interneta. Kao rezultat toga, takođe ćemo trajno ojačati našu konkurentnost.“

 

 

 

 

Volkswagen počinje svoj eksperiment u trenutku kada proizvodnja i prodaja električnih vozila konačno rastu za proizvođača automobila, pri čemu je VW grupa zabilježila rast isporuka električnih vozila na baterije za 65% u prvom tromjesečju, u odnosu na 2021. godinu. Broj s početka godine do kraja marta izašlo je 99.100 akumulatorskih električnih vozila u rasponu od nekoliko marki, uključujući Audi, Porsche i Škodu. Gotovo 60% te prodaje, ili 58.400 električnih vozila na baterije, isporučeno je u Evropi, a VW se kladi da će oni koji kupuju EV takođe biti otvoreni za iznajmljivanje ili kupovinu vozila putem interneta od proizvođača automobila, a ne od dilera.

 

 

„Online prodaja neće zamijeniti stalnu prodaju“, dodao je Zellmer. „Potrebno nam je dobro prisustvo na mreži zajedno sa snažnim i moćnim lokalnim prisustvom koje pružaju naši dileri. Dileri su i ostaće lice naših kupaca. Oni su nezamjenjivi kada je u pitanju pružanje ličnih, kompetentnih savjeta.“

 


VW trenutno ne planira usvojiti ovaj model lizinga i prodaje u SAD-u, ali drugi proizvođači automobila poput Volva idu u istom smjeru s uslugama pretplate.

Datum objave: 19/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook