Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Porodična krstarica u novogodišnjem pakovanju

Novitet – Peugeot 5008 redizajn

Porodična krstarica u novogodišnjem pakovanju

Sa par estetskih izmjena i jednim novim automatskim mjenjačem Peugeot je osvježio svoj porodični monovolumen za 2014. godinu...

Mada je na tržištu od 2010. godine, u Peugeotu su odlučili da je kraj 2013. najbolje vrijeme za podmlađivanje njihovog porodičnog monovolumena, dostupnog u kombinacijama sa pet i sedam sjedišta. Prednji dio vozila je dobio nova svjetla, branike i veće otvore za dovod svježeg vazduha do motora i hladnjaka. Nova glavna svjetla dostupna su sa kombinacijom ksenonskih i dnevnih LED svjetala, odnosno sa klasičnim halogenim žaruljama.

 

Peugeot 5008 je dobio i dvije nove metalik boje, te novi dezen aluminijumskih naplataka dimenzija od 17-inča. Podsjećamo da se za ovaj automobil još nude i 16, odnosno 18-inčni alu naplaci. Ponuda motora ostaje nepromijenjena u odnosu na model iz 2010. godine, koji je imao dva benzinska (1.6 VTi 120 KS i 1.6 THP 156 KS) i tri dizelska agregata (1.6 HDI 114 KS , 2.0 HDI 150 KS i 2.0 HDI 163 KS).

 

Novosti ima u paleti mjenjača, jer je kupcima ponuđen novi ETG automatski mjenjač, koji će se za sada nuditi samo uz 1.6 HDi dizel agregat sa 114 KS. Redizajnirani model u enterijeru ne donosi puno promjena. Dosadašnja koncepcija sjedišta 2+3+2 je zadržana, s tim da se ovaj model može dobiti i kao klasični petosjed. U kombinaciji sa pet sjedišta prtljažnik ima zapreminu od 579 litara, u slučaju kada su sjedišta drugog reda pomjerena maksimalno nazad. Ako se ista pomjere maksimalno prema naprijed, zapremina raste na 678 litara.

 

Najveće promjene u enterijeru pretrpio je informacioni sistem, koji je dobio novu grafičku podlogu za koju u Peugeotu tvrde da je bolje čitljiva. U ponudu je uvedena i mogućnost nadoplate dva 7 inčna ekrana, koji su integrisani u naslone za glavu prednjih sjedišta. Ekrani su spojeni sa audio i video plejerima, koji imaju mogućnost bežičnog spajanja sa slušalicama. 

Datum objave: 05/02/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook