Naslovna > Automobili > Seat > Leon > Poslastica za široke mase

Seat Leon SC

Poslastica za široke mase

Trovratni Leon u atraktivnom pakovanju donosi najsavremeniju Volkswagenovu tehnologiju...

Nakon petovratnog, španski Seat je predstavio i osjetno atraktivniji trovratni Leon SC. U Seatu ističu da nije riječ tek o pukom izbacivanja para vrata, već o potpuno novom automobilu, koji ima 35 mm kraći osovinski razmak u odnosu na petovratni hatchback. Napravljene su i određene izmjene u dizajnu, dodavanjem za 19 stepeni položenijeg stakla na trećim vratima i drugačije dezeniranih aluminijumskih naplataka, zahvaljujući kojima je SC istakao svoju dinamičnost.

 

Prema riječima Jorgea Dieza, Seatovog šefa dizajna eksterijera, “Skraćivanje osovinskog razmaka omogućilo je da SC izgleda mišićavije i snažnije u odnosu na petovratnu verziju”.

 

Za razliku od trovratnog Audija A3, koji ima manji prtljažniku u odnosu na petovratni Sportback, Leon SC zadržava identičnu zapreminu prtljažnika od 380 litara, kao hatchback. Na istom nivou je i ponuda prostora na zadnjoj klupi, ali je pristup zadnjoj klupi očekivano teži zbog trovratne koncepcije. Na prvim oficijelnim fotografijama nalazi se najekskluzivniji FR model, osim kojeg će se kao i kod petovratnog modela nuditi Reference i Style paketi opreme. Izmjena nema ni u sadržaju navedenih paketa opreme, što znači da će atraktivna Led svjetala i kod SC modela biti dostupna uz doplatu.

 

Paleta agregata je takođe ista i sačinjavaju je turbobenzinski 1.2, 1.4 i 1.8 TSI agregati raspona snage od 86 do 180 “konja”. Početni dizelaš je 1.6 TDI sa 90 KS, dok najjači 2.0 TDI razvija 184 KS. Ponuda mjenjača sastoji se od petostepenih i šestostepenih manuelaca, te automatskog DSG-a. Najštedljivija verzija Leona SC trebala bi biti ona sa 105 KS snažnim 1.6 TDI agregatom i serijskim start/stop sistemom, za koju proizvođač obećava prosječnu potrošnju od samo 3,8 litara dizela. Kod motora snage do 150 “konja” vješanje će biti izvedeno u kombinaciji prednji McPherson, zadnja polukruta osovina, dok će jači agregati pozadi imati multilink.

 

Najdinamičniji FR model će osim toga imati i Seat Drive Profile sistem elektronskog prilagođavanja režima rada upravljača i motora u eco, comfort i sport opcijama. Prodaja trovratnog Leona na evropskom tržištu počinje u martu, po 500 nižoj cijeni u odnosu na petovratni model. 

Datum objave: 02/05/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook