Naslovna > Automobili > Renault > Megane > Posljednji RS Trophy debituje na salonu automobila u Tokiju

Renault Megane

Posljednji RS Trophy debituje na salonu automobila u Tokiju

Vrlo vjerovatno labudova pjesma za Renaultsport će biti premijerno predstavljen sljedeće sedmice u Japanu...

Od kada je Megane predstavljen davne 1995. godine, Renault je koristio naziv RS za razne kompaktne modele. Bilo je hečbekova, karavana, limuzina, pa čak i kabrioleta sa platnenim i metalnim krovovima. Ljubitelji francuskog brenda pamtiće i Megane Scenic MPV, dok je najnovija verzija popularne pločice s imenom električni SUV. Od svih derivata, RS je bila daleko najuzbudljivija. a 2023. će biti penzionisan. Renault Japan najavio je ograničenu seriju Megane RS Trophy koji će se pojaviti na Salonu automobila u Tokiju sljedeće sedmice. Kompanija sa dijamantskim logom ne ulazi u detalje o hot hatchu, ali bi to zapravo mogao biti posljednji model sa oznakom Renaultsporta ikada. Renault Sport je 2021. promijenio ime u Alpine Cars. Napisano je na zidu za Megane RS jer je izvršni direktor australijskog ogranka kompanije već najavio da će se proizvodnja završiti krajem 2023.

 

 


Što se tiče specijalnog izdanja vezanog za TAS, priča se da se automobil zove "Megane RS Ultime" kako bi signalizovao da je ovo posljednje vrijeme za kultnog rivala VW Golf GTI. Međutim, ime automobila u ovom trenutku nije zvanično poznato. Ne očekuje se da će biti tako radikalan kao Trophy-R jer se vjeruje da su promjene samo kozmetičke. 1,8-litarski benzinski motor sa turbopunjačem koji dijeli sa Alpine A110 vjerovatno će proizvesti identičnih 296 KS i 420 Nm obrtnog momenta koji se isporučuje na prednju osovinu putem automatskog mjenjača sa dvostrukim kvačilom i šest brzina. Salon automobila u Tokiju 2023. trebao bi se održati od 13. do 15. januara u kongresnom centru Makuhari Messe. Proizvodnja Megane RS Ultime će biti ograničena i očekujemo traženu cijenu od preko 50.000 funti u Velikoj Britaniji gdje se obični model prodaje od 32.318 funti.

 


Meganeova linija automobila s kojima su Evropljani odrasli je na samrti jer će Renault prije ili kasnije ukinuti modele sa standardnim pogonom i prodati samo električni crossover Megane E-Tech. Ford će učiniti isto sa svojim Focusom s obzirom na to da je već donesena odluka da prekine proizvodnju 2025. S obzirom da će Stellantis do kraja decenije u Evropi postati isključivo električni, to znači da sat otkucava za Opel na benzin.

Datum objave: 02/01/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook