Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Posvećenost elektrifikaciji se ubrzano nastavlja

SEAT S.A. Test Centar Energy

Posvećenost elektrifikaciji se ubrzano nastavlja

17.500 sati testiranja je prosječno vrijeme u kojem se svaka baterija testira. Baterije se ne analiziraju samo pojedinačno, već i nakon što su ugrađene u vozila...

Put ka elektrifikaciji zahtijeva industrijsku transformaciju na svim nivoima. U tom okviru, SEAT S.A. je zaključio 2021 godinu otvaranjem Testnog centra Energy (TCE), pionirskog centra za istraživanje i razvoj baterija za električna i plug-in hibridna vozila. Objekat predstavlja veliki korak naprijed u opredjeljenju kompanije za jačanje elektrifikacije u Španiji i transformaciju zemlje u vodeće evropsko središte za električnu mobilnost.

 

 

 


Test centar Energy ima kapacitet da izvrši do 6.000 kompletnih testova visokonaponskog sistema (baterija, opterećenje, sigurnost) godišnje. Njegovih 1.500 kvadratnih metara površine koristi se za razvoj i testiranje performansi sistemi napajanja električnih i hibridnih vozila za CUPRA, SEAT i SEAT MÓ, kao i druge marke Volkswagen Grupe. Kao rezultat toga, aktivnosti centra nikada ne prestaju, radeći 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

 

 

 

U TCE-u reprodukuju sve vrste situacija sa kojima se baterija može suočiti, uključujući simulacije brze i spore vožnje, različite nagibe ili površine puta, kao i različite vremenske uslove. „Na ovaj način testiramo baterije do krajnjih granica. To nam omogućava da garantujemo njihov savršen rad u svim okolnostima tokom njihovog životnog ciklusa“, kaže Sabate, šef TCE-a.U klimatskim komorama, baterije su izložene ekstremnim temperaturama, koje se mogu razlikovati i do 80 stepeni Celzijusa. „Naša hibridna i električna vozila prodaju se širom svijeta. Ovim testovima potvrđujemo da će baterije savršeno raditi u vrućim područjima kao što je Meksiko, kao i u hladnim zemljama poput Švedske, gdje temperature lako padaju na znatno ispod nule stepeni zimi“, dodaje on.

 


Test Center Energy predstavlja posvećenost održivosti u svakom smislu- u promociji elektrifikacije i dizajna.120 solarnih panela na njegovom krovu štede 39 tona CO2 mjesečno. Osim toga, njegova unutrašnja temperatura se samoreguliše zahvaljujući 95 dinamičkih zavjesa na fasadi koje se pomiču kako bi efikasno iskoristile vanjsko svjetlo.

Datum objave: 18/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook