Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > SLS AMG > Povratak „galebovih krila“
FOTO GALERIJA (9)

Snovi - Mercedes SLS AMG

Povratak „galebovih krila“

Jedan od najmističnijih Mercedesa u istoriji model SL, poznatiji pod imenom „galebova krila“, nastavlja da živi kao SLS AMG model, prvi automobil koji je u potpunosti nastao u radionici Mercedesovog kućnog tunera...

Dugoočekivani zamjenik sada već kultnog McLaren Mercedesa SLR, zasijao je u punom svjetlu na 63. sajmu automobila u Frankfurtu. U poređenju sa prethodnikom, novi Mercedes SLS AMG dizajniran je u još izražajnijem retro stilu, po uzoru na legendarni 300 SL model, iz 1953. godine. U njemačkom automobilskom gigantu tvrde da je značajan broj novog Gullwinga („galebovih krila“) već prodat i to na neviđeno, tačnije mnogo prije njegovog debija u Frankfurtu. O kakvom se vozilu zapravo radi, dovoljno govori podatak da je upravo SLS prvi automobil samostalno razvijen u kućnoj tunerskoj kompaniji AMG, koja je oduvijek plijenila pažnju sofisticiranošću, perfekcijom i zastrašujućim performansama.

 

 

 

 


Svi ovi epiteti, ali i mnogo toga više, direktno su u vezi i sa SLS. Naime, svakom ljubitelju kultnih, klasičnih Mercedesa srce će zaigrati pri samom pogledu na novi SLS AMG Gullwing, što se ne može reći za prethodnika, odnosno SLR, koji je kreieran da bi približio Mercedesovu i McLarenovu naprednu, tačnije futurističku dizajnersku arhitekturu.
Pogled na prednji dio SLS-a otkriva kakvi su mu korijeni. Povratak prepoznatljive maske sa velikom sjajnom trokrakom zvijezdom u sredini asocira na 300 SL i gotovo božanski Mercedes Unlenhaut Coupe iz 50-ih godina prošlog vijeka.

 

 


SLS AMG Gullwing dolazi sa potpunom aluminijumskom šasijom i karoserijom, po mnogima veličanstvenim metalurškim podvigom koji je napravio AMG. Tokom razvijanja ovog modela, Mercedesovi, tačnije AMG-ovi stručnjaci veliku pažnju posvetili su ukupnom balansu SLS-a, čiji je raspored težine između osovina izveden u omjeru 48:52. Ovakav omjer postignut je postavljanjem motora iza prednje osovine, a sama upotreba laganih materijala zadržala je težinu ovog sportiste u najidealnijim okvirima. Drugačije rečeno, Mercedes SLS teži 1.620 kilograma, što u stvari predstavlja omjer od samo 2,84 kilograma po jednoj KS. U AMG-u objašnjavaju da ovakav rezultat direktno utiče ne samo na dinamičke osobine vozila, već i na  potrošnju goriva, koja je u ovom slučaju znatno povoljnija u poređenju sa sličnim konkurentnim automobilima.


 

 

Osim upečatljivog dizajna, SLS predstavlja briljantan primjer trenutne tehnološke moći Mercedesa. Ugrađeni atmosferski 6.3-litarski V8 agregat isporučuje maksimalnu 571 KS i 650 Nm obrtnog momenta, koji se na zadnju osovinu prenose pomoću sedmostepene transaxle transmisije sa dvostrukim kvačilom. Sve ovo dovoljno je da SLS 100 km/h uhvati za samo 3,8, odnosno 200 km/h za samo 12 sekundi, nakon čega slijedi brzinski špic od limitiranih 315 km/h. Najnovija reinkarnacija Gullwinga dolazi i sa još jednom novinom, neutvrđenom cijenom. Naime, odmah nakon sajma u Frankfurtu procurila je vijest da će SLS AMG startovati po cijeni od 150.000 eura, što je i više nego prihvatljiva svota, uzmemo li u obzir da ovaj automobil sa sobom donosi idealan spoj najboljeg iz prošlosti i nadolazećih tehnologija iz budućnosti, koja je u ovom slučaju već počela.

Datum objave: 05/11/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook