Naslovna > Automobili > Volkswagen > Eos > Povratak Golfu
FOTO GALERIJA (5)

Novitet – VW Eos redizajn

Povratak Golfu

Sa licem i naličjem Golfa VI novi Eos dobio je jače adute u borbi sa konkurencijom, koja je u potpunosti razvijena na osnovu klasičnih kompaktnih modela...

Prva generacija Volkswagen Eosa predstavljena je 2006. godine kao samostalni kabriolet model, pozicioniran između tada aktuelnih Golfa V i Passata VI. Sa redizajnom, koji će javnosti biti predstavljen na Sajmu automobila u Los Angelesu, Volkswagenov kabriolet dobiće novo, Golfovo lice. Dizajnersko priklanjanje izgledu najpopularnijeg kompakta na svijetu trebalo bi dodatno ojačati imidž Eosa, koji će sa redizajnom dobiti i nova svjetla u veoma popularnoj LED tehnologiji. Iznenađenja nema ni unutrašnjosti. Od novina koje krase prepoznatljiv enterijer ističu se nova grafika instrument table, te plemenitiji materijali, poput nekoliko različitih umetaka u imitaciji drveta i aluminijuma. Tu su i novi multifunkcionalni trokraki upravljač, koji već koriste mnogi modeli unutra VW grupe, te tradicionalne opcione kožne presvlake sjedišta sa inovativnom Cool Leather kožom, koja odbija sunčeve zrake.

 

 

 

 


Novodizajnirani radio-navigacioni sistemi i klimatizacioni uređaji još jedna su novost u dobro poznatom Eosovom enterijeru. Prtljažnik od 380 litara sa sklopljenim krovom osjetno je manji od onoga što nudi konkurencija (Ford Focus CC 534 l, Peugeot 308 CC 440l), ali je i kao takav više nego dovoljan za ovu klasu automobila. U istinske novosti ubrajaju se i inovativna tehnološka rješenja poput automatizovanog Park Assist sistema, Keyless Access funkcije otključavanja automobila bez ključa, te Dynamic Lights Assist svjetala sa automatski prilagodljivim snopom svjetlosti. Ponuda motora zaokružena je na četiri agregata, tri benzinska i jedan dizelski. Svi motori su opremljeni turbotehnologijom i mogu se kombinovati sa šestostepenim ručnim ili DSG automatskim mjenjačem. Početni benzinac u ponudi, kao i do sada, biće 1.4-litraski TSI turbobenzinac sa 122 KS, koji će se nuditi i u 160 „konja“ jakoj izvedbi. Srednji motor u ponudi je dvolitarski TDI sa 140 KS, dok će se najelitniji modeli Eosa opremati sa 2.0 TSI agregatom sa 210 KS.

Datum objave: 18/11/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook