Naslovna > Automobili > Volkswagen > Golf > Povratak otpisanog
FOTO GALERIJA (9)

Novitet - Volkswagen Golf GTD

Povratak otpisanog

Najjači dizelski model nove "šestice" sa 2.0-litarskim TDI agregatom od 170 KS nakon dvije generacije Golfa ponovo dobija prepoznatljivu GTD oznaku...

Trend retromanije u autoindustriji uzima sve više maha, a u nedostatku svježih ideja proizvođači posežu sa starim modelima, imenima i oznakama, koje su nekada pridobijale veliku pažnju kupaca. Nakon Citroena, koji je očistio prašinu sa legendarnog imena DS i Volkswagen je nakon dvije generacije Golfa vratio u upotrebu GTD model. Podsjećamo da je oznaka GTD prvi put upotrijebljena 1982. godine za označavanje Golfa "keca" sa 1.6 turbo-dizel agregatom od 70 KS, a sam automobil je u vizuelnom pogledu bio dizelska izvedba mnogo popularnijeg GTI-a. Ovu oznaku još su koristili modeli druge i treće generacije, da bi se od nje odustalo u četvrtoj i petoj izvedbi najpopularnijeg njemačkog kompakta.

 

 

 


Isti princip primijenjen je i na šestoj generaciji Golfa, koja je zvanično predstavljena na nedavno održanom Sajmu automobila u Leipzigu. Za pogon najjačeg dizelskog modela nove "šestice" iskorišten je dvolitarski TDI agregat, koji iz 1968 ccm izvlači maksimalnih 170 KS. U kombinaciji sa sedmostepenim DSG mjenjačem pruža Golfu GTD ubrzanje od 0 do 100 km/h za respektabilnih 8,2 sekunde i maksimalnu brzinu od 220 km/h. Osim DSG automatike u ponudi je i ručni šestostepeni mjenjač. U vizuelnom pogledu novi GTD se od benzinskog GTI brata razlikuje tek po nešto drugačijim usisnicima vazduha na prednjem odbojniku i drugačijim aluminijumskim naplacima.

 

 

 

Sve ostalo identično je kao kod najjačeg benzinskog modela, s izuzetkom hromiranih GTD oznaka na maski hladnjaka i poklopcu petih vrata. Bogata serijska oprema, osim standardnih multimedijalnih sistema uključuje i sportski profilisana sjedišta i upravljač sa GTD logom, ali i atraktivne aluminijumske dodatke, poput papučica i nogostupa. Za razliku o prvog GTD-a s početka osamdesetih godina prošlog vijeka koji je bio jedinstven model na tržištu, najjača izvedba Golfa šest za kupce će se boriti protiv veoma jake konkurencije koju čine modeli poput Toyote Auris 2.2 D-4D (177 KS), Fiat Brava 2.0 Multijet (165 KS), SEAT Leona FR 2.0 TDI (170 KS), Renault Megana RS 2.0 dCi (175 KS)... Početak prodaje GTD modela na njemačkom tržištu zakazan je za kraj aprila, po cijeni od  27.500 eura za početni model.  

Datum objave: 03/05/2009
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook