Naslovna > Automobili > Kia > Optima > Prava sportska limuzina

Kia Optima GT

Prava sportska limuzina

Nakon korejskog i američkog tržišta, Kia će i u Evropi ponuditi sportsku GT verziju Optime sa četverocilinadrskim benzinskim turbomotorom ...

 

Kia Motors je na salonu u Frankfurtu predstavila prototip GT verzije nove Optime, čiji se dolazak u produkcijskom izdanju na evropskom tržištu očekuje u 2016. godini. Riječ je o sportskoj limuzini, koja je prilagođena Starom kontinentu, a namijenjena je svima onima koji traže emotivniju i dinamičniju vožnju. Kia Optima tako je postala drugi Kijin GT model na evropskom tržištu, nakon cee’da i pro_cee'da GT, koji su predstavljeni 2013. godine. Optima GT u odnosu na standardni model ima agresivniji vanjski dizajn. U prvom planu su redizajnirana maska hladnjaka u obliku „tigrovog nosa“, elegantna karoserija i novi dizajn 18-inčnih aluminijumskih naplataka. Karakteriše je spoj jedinstvenog „mišićavog“ oblika, profinjenosti i udobnosti, koje u u vožnji nudi standardna verzija. 

 

 

Enterijer GT modela temelji se na skupocjenim materijalima visokog kvaliteta, koji se mogu naći i u standardnoj verziji Optime, ali sa detaljima koji naglašavaju sportski karakter automobila. Nova Optima GT plod je saradnje Kijinih R&D centara u korejskom Namyangu i njemačkom Rüsselsheimu. Dinamika vožnje, upravljanje i perfomanse prilagođeni su sportskom karakteru automobila. Optima GT za evropsko tržište može se pohvaliti i jedinstvenim vješanjem (opremljena je elektronskom kontrolom sistema vješanja) s  ublaživačem udara za svaki točak posebno. Veći kočioni diskovi i dorađena verzija Kijinog novog servo upravljača, postavljenog na letvi volana (R-MDPS) poboljšavaju dinamične perfomanse Optime GT. Za pogon je iskorišten moćni 2.0-litarski T-GDI benzinski turbo motor sa 245 KS i 353 Nm obrtnog momenta, koji je kombinovan sa šestostepenim automatskim mjenjačem. Od 0 do 100 km/h Optimi GT su potrebne 7,4 sekunde, dok je brzinski maksimum na 240 km/h. Motor je Euro 6 koncepcije. Kia za njega obećava prosječnu potrošnju od 8,2 litre na 100 km, uz emisiju CO2 od 191 g/km. Podsjećamo da se standardni model Optime u Evropi nudi sa 1.7 CRDi dizelskim agregatom od 136 KS i 2.0-litarskim atmosferskim benzincem sa 163 KS.

Datum objave: 12/02/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook