Naslovna > Vijesti > Predstavljen dugoočekivani koncept

BMW i Vision Dee

Predstavljen dugoočekivani koncept

Dodatni detalji o i Vision Dee će biti objavljeni kasnije ove godine kada će BMW dati neke stvarne tehničke specifikacije. U međuvremenu, zna se da M divizija već radi na EV-u visokih performansi sa četverostrukim motorima, a arhitektura Neue Klasse je projektovana da se mogu smjestiti solid-state baterije...

Misterija koja okružuje "Dee" konačno je otkrivena kada je BMW predstavio Digital Emotional Experience u Las Vegasu na CES-u 2023. Dee zastupa pristup "manje je više" u smislu dizajna i služi kao nagovještaj električnih vozila sljedeće generacije koji će se pojaviti 2025. Koncept je  limuzina srednje veličine koja sadrži "sređeni dizajnerski jezik". Limuzina usvaja svjež i futuristički pristup tradicionalnim prepoznatljivim detaljima poput „bubreg“ rešetke, dvostrukih prednjih svjetala i Hofmeistera. Stil prednjeg dijela podsjeća na i Vision Circular, koncept koji je predstavljen u septembru 2021. i prikazan uz i Vision Dee na jednoj od fotografija za štampu. Kratki prepusti ističu prednosti namenske platforme za električni automobil, maksimizirajući međuosovinsko rastojanje za prostraniju kabinu.

 

 

 

 


Konceptualni EV ima čist bočni profil bez kvaka na vratima ili poklopca retrovizora, zajedno sa minimalističkim točkovima obojenim u žuto kako bi se slagali s detaljima karoserije. Zadnji dio i Vision Dee-a je takođe prilično neobičan jer su osnovna zadnja svjetla postavljena visoko dok branik zauzima dobar dio zadnjeg dijela. Prema minhenskoj marki, prednja svjetla i rešetka se spajaju kako bi stvorili “figitalnu ikonu” kombinacijom fizičkog i digitalnog na uniformnoj površini koja može promijeniti svoj izgled zahvaljujući tehnologiji E Ink. Kako bi pokazao da ima ljudsku stranu, Dee može izraziti raspoloženja i izraze lica, pa čak i razgovarati s ljudima. Kao dio scenarija dobrodošlice, slika avatara vozača može se projektovati na bočnim prozorima.

 


Ušavši unutra, konvencionalna dugmad i prekidači su eliminisani, a nema ni traga od iDrive kontrolera. Umjesto toga, tu je BMW Mixed Reality Slider sa senzorima osjetljivim na dodir na instrument tabli. Oni kontrolišu masivni head-up displej koji se proteže cijelom širinom vjetrobranskog stakla. Pet režima koji se mogu birati omogućavaju vozaču da odabere koliko sadržaja želi na HUD-u. Volan je jednako nekonvencionalan kao i ostatak automobila. Ima vertikalni krak i dodirne tačke  za kontrolu sadržaja koji se projektuje na vjetrobran preko ogromnog HUD-a. Prozori se mogu  zatamniti kako bi "postepeno izblijedili stvarnost" i učinili da se unutrašnjost koncepta osjeća originalnijom. BMW kaže da će napredni head-up displej biti implementiran na proizvodnom modelu 2025. sa prvim električnim vozilom baziranim na arhitekturi Neue Klasse. Kao osvježenje, Bavarci će inaugurisati NE sa dva modela u segmentu srednje veličine, pa se očekuju Sedan 3 Sedan i iX3. Pohvaliće se novorazvijenim okruglim baterijskim ćelijama sa 20 posto većom gustinom energije, 30 posto povećanim dometom i 30 posto bržim punjenjem.

Datum objave: 05/01/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook