Nakon dugog čekanja, Ferrari je objavio svoj novi Le Man hiperautomobil koji će se sljedeće godine takmičiti u FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti (WEC). Tim iz Maranella odabrao je naziv "499P" kako bi ponovio nomenklaturu koju koristi decenijama. "499" se odnosi na kapacitet u kubnim centimetrima svakog cilindra, dok "P" predstavlja prototip. U srcu elektrifikovane mašine je 3,0-litarski V6 sa turbopunjačem.
Iako agregat sa šest cilindara ima istu arhitekturu od 120 stepeni kao motor koji koristi 296 GTB / GT3, Ferrari je rekao da to "nije isti motor". Vodeći dizajner Ferrari Attivita Sportive GT odjeljenja za trkačke automobile, Ferdinando Cannizzo je rekao da je motor strukturno drugačiji i da je V6 odabran zbog lagane i kompaktne težine. Motor sa unutrašnjim sagorijevanjem na zadnjem dijelu vozila razvija maksimalnu snagu od 680 konjskih snaga kako bi bio u skladu sa propisima. Radi zajedno sa prednjim električnim motorom snage 272 KS koji crpi energiju iz 900-voltne baterije koja se puni tokom usporavanja i kočenja. Pogon je povezan sa sedmostepenim sekvencijalnim mjenjačem i ograničen je na kombinovanu snagu od 680 KS.