Naslovna > Automobili > Renault > Renault 4ever Trophy > Predstavljen koncept robusnog električnog crossovera

Renault 4ever Trophy

Predstavljen koncept robusnog električnog crossovera

Dizajniran je da primi bateriju od 42 kWh postavljenu između osovina i sposoban je za približno 402 kilometra dometa. Ubrzanje od 0 do 100 km/h obavlja za manje od devet sekundi...

U januaru 2021. godine Renault 5 se neočekivano vratio kao električni koncept kako bi se prikazao budući proizvodni model, a ovih dana francuska marka najavljuje povratak još jedne legende. Predviđen za prodaju 2025. godine, Renault 4 trenutno prisustvuje sajmu automobila u Parizu kao krosover. Slično kao i drugi koncept, i on ukida motor sa unutrašnjim sagorijevanjem kako bi postao čisto električni. Službeno poznat kao Renault 4ever Trophy, novi EV B segmenta dobio je ime po humanitarnom skupu 4L Trophy preko marokanske pustinje. Godišnji događaj rezervisan isključivo za automobile Renault 4 slavi svoju 25. godišnjicu 2023. godine, što je navelo kompaniju sa dijamantskim logom da proslavi prekretnicu sa ovim robusnim izložbenim automobilom za Pariz. Obojen je u Gun Metal Silver i vozi se na 19-inčnim točkovima umotanim u gume dimenzija 255/55 R19.

 

 

 


U srcu konceptnog automobila nalazi se električni motor koji proizvodi 134 KS u vozilu mnogo većem od svog prethodnika. Proteže se na 4.160 milimetara u dužinu i 1.950 mm u širinu za ono što francuski proizvođač automobila kaže da će biti vozilo sa istom tržišnom pozicijom kao Captur subkompaktni crossover. Dalje se kaže da će preporođeni Renault 5 služiti kao električni ekvivalent Cliu supermini. Visok 1.900 mm, Renault 4ever Trophy ima velikodušan razmak od tla i kutijaste lukove točkova. Slike unutrašnjosti tek treba da budu date, ali mnogo duža karoserija u poređenju sa klasičnim modelom donijeće daleko veći prostor za noge nazad. Upotreba namjenske električne platforme (CMF-BEV) znači da se međuosovinsko rastojanje može maksimalno povećati nakon skraćivanja prednjih i zadnjih prepusta. Originalni R4 je imao kratka zadnja vrata, dok se njegov savremeni ekvivalent čini daleko upotrebljivijim.

Datum objave: 18/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook