Naslovna > Automobili > Honda > Civic > Predstavljen kultni japanski hatchback, informacije o snazi još uvijek nepoznate

Honda Civic Type R

Predstavljen kultni japanski hatchback, informacije o snazi još uvijek nepoznate

Honda ima još mnogo toga da podijeli o novom Type R. Kao takav, ovaj debi je u suštini vizuelna prezentacija, koja prikazuje ono što je vjerovatno posljednji neelektrifikovani Type R japanskog brenda...

Prošlo je više od godinu dana otkako su viđene prve fotografije kamufliranog prototipa Honde Civic Type R za 2023. godinu. Zvanična kampanja Honde je počela prije šest mjeseci, a sadržavala je sve od nastupa na auto sajmu do postavljanja rekorda u krugu, a sve s automobilima koji još uvijek nose maskirnu foliju. Sada je čekanje konačno gotovo i sve je otkriveno, osim informacija o snazi, performansama i cijeni.

 

 

 


To nisu sitni detalji, ali Honda obećava da će više informacija uskoro stići. Ono što se trenutno zna je da je najnoviji Civic najmoćniji Type R ikada. U stvari, Honda kaže da je to najbrže i najmoćnije vozilo marke Honda ikada u ponudi. Poznati 2,0-litarski četvorocilindraš sa turbo punjačem iz odlazećeg Type R i dalje se nalazi ispod haube, šaljući svoju snagu na prednje točkove kroz revidirani šestostepeni manuelni mjenjač. Ne postoji sekvencijalni mjenjač, nema pogon na sve točkove i nema divlje hibridne tehnologije. Što se tiče pogonskog sklopa, to je pravi old-school hot hatchback.

 

 

 

Kao i kod motora, Honda nije spremna da dijeli detalje o osnovama Civic Type R, osim što je "poboljšan". Zna se da je automobil niži, duži i širi od prethodnog modela. Takođe nosi širi set guma Michelin Pilot Sport 4S, što sve sigurno doprinosi da novi Type R postavi rekord kruga sa prednjim pogonom na Suzuki. Vizuelno gledano, konačno se ima dobar pogled na veliko zadnje krilo Type R. To nije jedina nadogradnja – prednji kraj je nešto agresivniji sa mrežastom rešetkom i otvorima u uglovima. Suptilni bočni pragovi nalaze se na krilima/branicima iza prednjih točkova koji rade sa usisnicima, poboljšavajući efikasnost protoka vazduha oko automobila. Točkovi i gume uredno ispunjavaju ispupčene lukove točkova, a za održavanje sportskog izgleda, hot hatch ima šira zadnja vrata u odnosu na standardni Civic. Zaobljena zadnja maska s difuzorom i trostrukim izlazom izduvnih gasova upotpunjuju vanjski izgled.

 


Unutra je naravno crvena pomiješana sa crnom. Crvena boja je na agresivnim sportskim sjedištima, tepisima, oznakama i kontrastnim šavovima. Crna prekriva ostalo, uključujući i zgodnu kontrolnu tablu Civica koja se prenosi sa standardnog modela. Specijalni +R režim vožnje dodaje vizuelno uzbuđenje na displeju vozača, a ugrađeni data logger nudi informacije u realnom vremenu o automobilu i kako on reaguje na vozača.

Datum objave: 21/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook