Naslovna > Automobili > Renault > Austral > Predstavljen nasljednik Kadjara

Renault Austral

Predstavljen nasljednik Kadjara

Veliki broj najava novog Renaultovog crossovera proteklih mjeseci podigli su interesovanje javnosti na maksimalni nivo. Čini se potpuno opravdano, jer novi Austral donosi svjež dizajn, vrhunski komfor, te najmodernija tehnološka rješenja…

Nakon ogromne kampanje i velikog broja teasera, Renault je konačno predstavio novi Austral. Prvi model francuskog proizvođača koji se vozi na CMF-CD platformi treće generacije, dolazi da zamijeni Kadjar i donosi niz noviteta. Najočitiji je potpuno novi dizajn jer kompaktni crossover usvaja svjež vanjski izgled i visokotehnološku kabinu koja predstavlja značajan odmak od modela koji zamijenjuje. Kombinacija senzualnih oblina i zategnutih linija naglašena je brojnim tehnološkim detaljima kao što su zadnja LED svetla sa tehnologijom mikrooptičkih vlakana i detalji u obliku dijamanata ugrađeni u prednja svjetla.

 

 


Spoljašnji dizajn Novog Australa je atletski, tehnološki napredan i elegantan. Novi Austral je dostupan u sedam prefinjenih boja karoserije, a ekskluzivna mat siva boja Schist, serijski dostupna za verziju Esprit Alpine, pomaže da se naglasi njen sportski izgled. Kupcima viših verzija na raspolaganju je i dvobojna opcija karoserije. Novi model ponosno sjedi na aluminijskim naplacima od 17 do 20 inča – većinom dijamantske obrade.

 


Što se tiče unutrašnjosti u središtu je veliki OpenR ekran koji se sastoji od 12,3-inčnog vodoravnog ekrana komandne table i 12-inčnog vertikalno postavljenog ekrana multimedijalnog sistema. Tome još treba dodati i novi 9.3-inčni Head Up ekran, koji je projektovan na vetrobransko staklo. Novi Austral ima kliznu središnju konzolu koja elegantnim i modernim dizajnom suptilno razdvaja vozača od saputnika. U njoj se nalazi ergonomski dizajniran naslon za ruku koji se može pomjerati naprijed i nazad što znatno olakšava upotrebu multimedijalnog sistema i klavirskih dirki u podnožju. Na konzoli se takodje nalazi i držač pametnog telefona sa induktivnim punjačem i praktični pretinac za odlaganje stvari.

 

U zavisnosti od nivoa opreme i odabrane dodatne opreme, unutrašnjost novog Australa može uključivati pravo drvo, kožu, Alcantaru, postavljene tekstilne obloge i druge po mjeri izrađene i na dodir prijatne materijale koji se  savršeno kombinuju sa umetcima u sjajno crnoj boji i boji matiranog hroma. Materijali vrhunskog kvaliteta povećavaju utisak topline i prestiža u unutrašnjosti. Sve je to naglašeno dodavanjem podesivog ambijentalnog sistema osvetljenja nazvanog   LIVING LIGHTS. Poput mnogih drugih „vozila za život” koja su obilježila Renaultovu istoriju, i Novi Austral je dizajniran za udobnost cijele porodice. Putnici na zadnjoj klupi imaju 27,4 cm prostora za koljena što je među najboljim vrijednostima na tržištu.


Novi Renault Austral je dostupan sa paletom inovativnih elektrifikovanih motora kojom će pokriti sve vrste upotreba pri kojoj vozači neće morati da mijenjaju navike. Najnovija generacija motora E-TECH Hybrid (400V) sa maksimalnom snagom do 200 KS i sa dvije opcije benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced i snage 140 KS / 160 KS 12V Mild Hybrid. U Novom Australu će biti predstavljena i najnovija tehnologija potpunog hibrida E-TECH. Riječ je o pogonu koji se samostalno puni u vožnji i koji je originalno namijenjen vozilima više klase. Njegove prednosti su bolje performanse, veći užitak u vožnji kao i smanjena potrošnja goriva i emisija CO2. Dolazi opremljen novim 1,2-litarskim 3-cilindričnim motorom sa turbopunjačem kombinovanim sa električnim motorom, 1,7 kWh / 400V litijum-jonskom baterijom i 7-stepenim mjenjačem. Razvija kombinovanu snagu do 146 kW ili 200 KS.


Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced) premijerno dolazi na Australu, a osmišljen je da zamijeni dizel motor. Pogon kombinuje najnoviji 1,2-litarski trocilindrični benzinski turbomotor, 48 V litijum-jonsku bateriju i elektropokretač. Zbog motora snage 130 KS i ručnog mjenjača, Novi Austral je udoban za vožnju, dok su mu potrošnja i emisije CO2 na najboljem nivou u kategoriji: od 5,3 l/100 km i 123 g/km. Različita podešavanja na ovom pogonu su dovela do maksimalne energetske efikasnosti i 20 % manje potrošnje goriva u poređenju sa potrošnjom ekvivalentnog termičkog motora.

 


Blagi hibridni motor je prvi nivo hibridizacije dostupne za Novi Austral. Bazira se na 1,3-litarskim četverocilindričnom benzinskom turbomotoru sa direktnim ubrizgavanjem već dostupnim u nizu  Renaultovih vozila. Razvijen je u saradnji sa Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litijum-jonska baterija. Motori sa dvije opcije snage (140 KS i 160 KS) su kombinovani sa automatskim mjenjačem X-TRONIC, dok je verzija snage 140 KS dostupna i sa 6-stepenim ručnim mjenjačem. Novi Austral iako je već sada predstavljen, u prodaji će se naći tek krajem ove godine.

Datum objave: 09/03/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook