Naslovna > Automobili > Cupra > Formentor > Predstavljen novi brend na BiH tržištu

Cupra

Predstavljen novi brend na BiH tržištu

Cupra je prošle godine proširila svoj asortiman sa Born modelom, prvim 100% električnim vozilom brenda, koji se prodaje u nekoliko nivoa kapaciteta baterija, kao i snažnijoj e-Boost verziji...

Porsche BH priredio je za saradnike i prijatelje kompanije „Be the Impulse“ događaj prilikom koga je predstavljen potpuno nov brend na domaćem tržištu. Nekon nekoliko godina iščekivanja Seatov sportski podbrend Cupra je dostupan je i BiH kupcima, koji će moći da biraju između pet za sada dostupnih modela. Na manifestaciji su premijerno predstavljeni Cupra Leon, Born i Formentor, a u ponudi se nalaze još i Leon Sportstourer i Ateca.  

 

 

 


Cupra kao zaseban brend, sa vlastitom oznakom i dizajnom postoji od 2018. godine. Umjesto podebljanog S logotipa, Cupra automobili dolaze ukrašeni elegantnim novim logotipom u bronzanoj boji. Formentor je bio prvi model bez pedigrea nekog od Seatovih postojećih modela, dok je potpuno električni Born najnovije iz Cupra kuhinje. Koliko je ovaj brend pozitivno prihvaćen govore brojke prodaja. U prošloj godini prodaja od preko 150.000 vozila je gotovo udvostručena, a upravo dva dominantna modela Formentor (skoro 100.000 prodatih jedinica) i Born (preko 30.000) su dominirali.

 

 

 

Formentor, vrhunski sportski crossover dostupan je u pet pogonskih verzija, od osnovne verzije 1.5 TSI od 150 KS do najmoćnijeg Formentora VZ5 od 390 KS. Uz poseban dizajn, boje i materijale, ali i odlične performanse Cupra će se isticati i odlično odmjerenim cijenama. Osnovni Formentor dostupan je od 58 hiljada konvertibilnih maraka, dok je ponuda motora raznovrsna i svestrana. Uz osnovni 1,5 TSI motor od 150 KS dostupan je poznati 2,0 TSI u verzijama sa 190 i 310 KS, dok je vrhunac ponude za Formentor model VZ5 sa  petocilindarskim agregatom zapremine 2,5 litara od 390 KS.

 


Cupra za BiH ima velike planove, ali u isto vrijeme nudi i potpuno novi koncept kupovine jer u novom prodajnom salonu kupci mogu uživati u urbanom dizajnu s konceptom garaže, što daje potpuno drugačiji i sportski utisak.

Datum objave: 10/02/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook