Naslovna > Automobili > Porsche > GT3 > Predstavljen novi trkački automobil - na stazi od sljedeće godine

Porsche 911 GT3 R

Predstavljen novi trkački automobil - na stazi od sljedeće godine

Novi 911 GT3 R je tek drugi trkački automobil iz Porsche Motorsporta koji će biti baziran na aktuelnom 911 modelu, generacije 992, nakon 911 GT3 Cup modela. Skoro sve karoserijske komponente su napravljene od laganog karbona, uključujući poklopce prtljažnika i motora, vrata, bočne panele i krov. Blatobrani su izrađeni od aramidnih vlakana...

Sa najnovijom generacijom 911 GT3 R, Porsche predstavlja novi trkački automobil. Novi izazivač za GT3 serije širom svijeta je zasnovan na trenutnoj generaciji 992 i biće spreman za trke na početku sezone 2023 sljedeće godine. Razvoj je započeo 2019. godine, a kao prioritet je postavljeno poboljšanje voznih karakteristika za profesionalce i amaterske „gentleman“ vozače, kao i iskorištavanje većih rezervi performansi za različite klasifikacije balansa performansi (BoP). Još jedna tačka fokusa postavljena je na unaprijeđenju rukovanja trkačkim automobilom za timove i smanjenju troškova održavanja. Porsche Motorsport sada nudi novi 911 GT3 R po cijeni od 511.000 evra.

 

 

 


„Pred novim 911 GT3 R stoje velika očekivanja”, kaže Michael Dreiser, direktor prodaje u Porsche Motorsportu. „Njegov prethodnik je osvojio gotovo sve što se može osvojiti na GT3 sceni u četiri sezone od 2019. godine. Njegovi najveći uspjesi uključuju ukupne pobjede na trkama koje traju 24 sata na Nürburgringu i ovdje u Spa-Francorchamps-u. Na trkama kupaca, prethodnik je ostvario pobjede u svojoj klasi na 24 sata Daytone i 12 sati Sebringa. Novi model se suočava sa velikim radnim opterećenjem u rukama Porscheovih trkačkih timova kupaca.”

 

 

Nakon što je GT3 klasa najavljena kao profesionalna kategorija u sjevernoameričkoj IMSA seriji, FIA WEC Svjetsko prvenstvo u izdržljivosti je iduće na redu: od 2024. godine, trkački automobili GT3 klase, kao što je novi 911 GT3 R će imati pravo po prvi put učestvovati na 24-satnom Le Manu.

 


U samom jezgru ovog novog trkačkog automobila je skoro standardni motor zasnovan na 992 generaciji modela 911. Kao i kod prethodnog modela, riječ je o motoru sa šest cilindara na vodeno hlađenje sa četiri ventila i direktnim ubrizgavanjem goriva. Glavna nova karakteristika je radna zapremina: kao i 911 RSR, kapacitet novog 911 GT3 R povećan je za dobrih pet posto sa 3.997 na 4.194 kubika. To je povećalo maksimalnu snagu motora na oko 565 KS. Ali kao prvo i osnovno, Porsche je optimizovao obrtni momenat i maksimalnu snagu u cijelom rasponu obrtaja. Samim tim, novi 4,2-litarski šestocilindarski motor je pogodniji za amaterske „gentleman“ vozače.

 


Vješanje novog 911 GT3 R – jedan od mnogih detalja koji su izmjenjeni - omogućava preciznije upravljanje, osigurava manje trošenje (habanje) zadnjih guma i smanjuje vrijeme provedeno na izmjenama postavki. Zbog toga su sa 911 RSR modela preuzete brojne komponente i tehnička rješenja. Na prednjoj osovini, najmodernije prednje vješanje sa dvostrukim polugama kontroliše točkove. Zadnja osovina ima dizajn sa višestrukim upravljanjem. KW amortizeri su dodatno poboljšani i nude pet različitih podešavanja. Modifikacije podešavanja se rade sa tzv. podloškama. Ove pločice omogućavaju precizna podešavanja bez potrebe za dugotrajnim ponovnim poravnanjem vješanja nakon toga.

 


Pored aluminijskih jednodijelnih trkačkih kočionih klješta, kočione diskove na novom 911 GT3 R modelu sada isporučuje i specijalizovana kompanija AP. Prednji čelični diskovi sa unutrašnjom ventilacijom i prorezima imaju prečnik 390 mm i aktiviraju se sa šest klipova. Na zadnjoj strani su postavljena četveroklipna klješta i diskovi dimenzija 370 mm. Sofisticirana softverska primjena trkačkog ABS-a pete generacije smanjuje trošenje guma i kočnica. Porscheov sistem kontrole proklizavanja je takođe nadograđen.

 

Datum objave: 01/08/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook