Naslovna > Automobili > Volkswagen > Amarok > Predstavljen pickup sa Fordovim DNK i skoro 300 KS

Volkswagen Amarok

Predstavljen pickup sa Fordovim DNK i skoro 300 KS

VW ima za cilj da proda Amarok 2023 u pet različitih verzija: Amarok, Life, Style i novododata PanAmericana orijentisana na terensku vožnju zajedno sa Aventurom fokusiranom na luksuz. Preko 20 sistema za pomoć vozaču je ugurano u kamion, kao i matrix LED farovi i Harman Kardon zvučni sistem koji se ne nudi ni u jednom drugom vozilu.

Razvijen od temelja, novi Amarok nema praktično ništa zajedničko sa svojim prethodnikom od kojih je više od 830.000 prodato od 2010. Izbjegao je svoje Volkswagenove „kosti“ kako bi usvojio Fordovu ažuriranu  T6 platformu koja je bila osnova za najnoviji Ranger. Novi proizvod   je više od obične verzije kamiona srednje veličine Plavog Ovala s novim oznakama, jer je VW uradio veliki posao da bi radnom pickupu dao vlastiti vizuelni identitet.

 

 

 


Biće dostupan s jednom i dvostrukom kabinom, pri čemu se potonja proteže na 5.350 milimetara. To ga čini 96 mm dužim od pickupa koji zamjenjuje i dolazi zajedno sa produženjem međuosovinskog razmaka od 173 mm, koje sada iznosi izdašnih 3,270 mm. S obzirom da se rastojanje između osovina povećava više od stvarne ukupne dužine, to znači da su prepusti skraćeni radi bolje terenske sposobnosti poboljšanjem prilaznih i izlaznih uglova.

 

 

Širina je smanjena za 34 mm na 1910 mm, dok je visina povećana za 10 mm na 1888 mm, iako to zavisi od točkova i izbora guma. Volkswagen će prodavati Amarok sa standardnim čeličnim naplacima od 17 inča. Pogon na sve točkove će biti standard na mnogim tržištima. Kupci će moći da biraju između dvije 4Motion postavke, jednu sa izborom 4x4 i drugu sa trajnom postavkom za sve točkove. U zavisnosti od regiona, postojaće i jeftinija početna varijanta sa pogonom na zadnje točkove. Na osnovu izbora motora, biće ponuđen kapacitet vuče do 3.500 kilograma.

 


Pripremljena su četiri dizel motora i jedan na benzin, a svi su opremljeni turbo punjačima. Na afričkom tržištu, VW Commercial Vehicles će prodavati novi Amarok sa 2.0 TDI koji proizvodi 148 KS, dok će ostali regioni dobiti snažniju verziju sa 168 KS. Skuplji Amaroks sa dizel agregatom će se oslanjati na bi-turbo sistem sa 201 KS ili 207 KS. Dizel motor vrhunskog ranga biće 3,0-litarski V6 koji razvija 238 KS ili 247 KS. U regijama gdje se preferiraju benzinski motori, Amarok sljedeće generacije će se pohvaliti 2,3-litarskom jedinicom koja proizvodi 298 KS. Desetostepeni automatski mjenjač će biti standard za sve motore koji generišu 207 KS ili više, dok će ostali biti povezani sa šestostepenim automatskim mjenjačem i manuelnim sa pet ili šest brzina.

 


VW s ponosom kaže da je maksimalna nosivost povećana na 1.160 kg dok krov može izdržati statičko opterećenje od 350 kg, što je dovoljno za krovni šator za četiri osobe koji će biti dostupan kao dodatak . Lista opcija će ponovo uključiti poklopac za prtljažnik kako bi Amarok izgledao kao SUV. Od bull bara do dizalice, kamion dobija široku lepezu dodataka. Ne samo da je eksterijer potpuno preuređen, već je i kabina u kojoj vertikalni infotainment zauzima centralno mjesto. Radi na blago modifikovanoj verziji Fordovog SYNC 4, ekran osjetljiv na dodir mjeri 10 ili 12 inča u zavisnosti od nivoa opreme. Nalazi se uz digitalnu instrument tablu sa dijagonalom od osam inča na jeftinijim modelima i 12 inča na skupljim.

Datum objave: 07/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook