Naslovna > Automobili > Renault > Clio > Predstavljen redizajn i Esprit Alpine verzija

Renault Clio

Predstavljen redizajn i Esprit Alpine verzija

Možda malo iznenađujuće, ali dizel još nije mrtav jer će Renault ponuditi Clio 2024. sa jedinicom Blue dCi 100. Poznati agregat od 1,5 litara proizvodi 100 KS i 260 Nm, uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem...

Renault je predstavio Clio pete generacije prije nešto više od četiri godine i a supermini je upravo doživio ažuriranje u sredini ciklusa kako bi ostao svjež i konkurentan u odnosu na rivale u segmentu poput Volkswagen Polo / Škoda Fabia / SEAT Ibiza tria. Radi se o značajnom fejsliftu s obzirom na to da subkompaktni hečbek ima potpuno redizajniran prednji dio sa tanjim prednjim svjetlima i širom rešetkom.

 

 

 


Dnevna svjetla se nastavljaju u braniku gdje su oblikovana kao polovina uspravnog romba kao znak na Renault logou, koji dolazi obrađen brušenim hromom. Zanimljivo je da francuska marka pokušava da ponovo uvede jasna zadnja svjetla u modu. Pored toga, difuzor može imati jedan od šest dostupnih dizajna u zavisnosti od nivoa opreme i da li je hibrid ili ne. Renault nudi ažurirani Clio sa izborom između pet dizajna točkova prečnika do 17 inča, sa najnovijim korporativnim logotipom od brušenog aluminijuma. Opcije boja uključuju Arctic White, Platinum Grey, Black Pearl Black, Iron Blue, Decir Red, Valencia Orange i novu troslojnu Rafal Grey.

 


Unutrašnjost je uglavnom prenijeta, ali u cijeloj kabini postoje novi održivi materijali. U stvari, ne može se kupiti Clio 2024 sa kožnim presvlakama. Umjesto toga, sjedišta su prekrivena materijalom napravljenim od organskih i poliesterskih vlakana, zvanim TEP.  Što se tehnologije tiče, digitalna instrument tabla dolazi u veličinama od 7 i 10 inča, dok je ekran osjetljiv na dodir dostupan u konfiguracijama od 7 ili 9,3 inča. Podržani su bežični Android Auto i Apple CarPlay, zajedno sa ugrađenom navigacijom, kamerom od 360 stepeni i ne manje od 20 sistema pomoći vozaču. Najvažnije su prilagodljivi tempomat (sa stop & go) i djelimično automatizovana vožnja nivoa 2.

 


Ponuda pogonskih agregata uključuje uobičajene, počevši od trocilindarskog 1,0-litarskog agregata snage 65 konjskih snaga i 95 njutn-metara obrtnog momenta koji se isporučuje na prednje točkove preko petobrzinskog ručnog mjenjača. Sljedeći je još jedan 1,0-litarski trocilindarski ali turbopunjeni do 90 KS i 160 Nm koji se prenose preko šestostepenog manuelnog mjenjača. Vodeći pogonski sklop dostupan je u Clio E-Tech Full Hybrid 145, koji kombinuje atmosferski 1,6-litarski četvorocilindarski agregat i litijum-jonsku bateriju kapaciteta 1,2 kWh. Kao što mu ime govori, nudi ukupnu snagu od 145 KS, isporučenu na cestu preko mjenjača bez kvačila sa dvije brzine za EV način rada i četiri za kada motor s unutrašnjum sagorijevanjem radi.

Datum objave: 18/04/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook