Naslovna > Automobili > Peugeot > 2008 > Predstavljen redizajn i snažnija električna verzija

Peugeot 2008

Predstavljen redizajn i snažnija električna verzija

Peugeot se fokusira na održavanje konkurentnosti svog modela 2008 na tržištu B segment crossovera, koji je jedan od najprivlačnijih segmenata automobilske industrije. Njihov cilj je osigurati da model 2008 zadrži privlačnost i relevantnost u očima potrošača te da se uspješno nosi sa snažnom konkurencijom u ovom segmentu, kako bi osigurali što veći tržišni udio...

Redizajnirani Peugeotov model 2008 nosi najnoviji vizuelni identitet marke, koji je uveden dolaskom modela 508 ranije ove godine. Glavna promjena su trostruka vertikalna svjetla u obliku kandže, koja su sada integrisana u sjajne crne umetke branika, a koja daju vozilu karakterističan i prepoznatljiv izgled. Full-LED prednja svjetla su dostupna u najboljoj GT opremi, a LED zadnja svjetla su redizajnirana i imaju horizontalne dvostruke letvice koje prate motiv "tri kandže", a čak su i pokazivači smjera i svjetla za vožnju unazad u LED tehnologiji. Osim toga, Peugeot nudi različite veličine točkova od 16 do 18 inča, slične onima koje se nude za model 408. Boja Selen siva je početna boja, dok GT varijanta dolazi s kombinacijom dvije boje i standardnim crnim krovom, a bez obzira na odabranu boju, svi modeli 2008 dolaze s crnim bočnim retrovizorima. Unutrašnjost svih verzija Peugeotovog modela 2008 je opremljena novim 10-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, što je poboljšanje u odnosu na prethodne verzije koje su imale manji ekran od 7 inča u prva dva paketa opreme. Modeli s opremom Allure i GT sada dolaze s novodizajniranom 10-inčnom digitalnom instrument tablom, koja u GT opremi ima impresivan 3D efekt.

 

 

 


Peugeot je izvršio značajne promjene ispod haube svog modela 2008, posebno kada je riječ o električnoj verziji e-2008. Ovaj model sada koristi hardver koji je preuzet od modela E-208 i E-308, što znači da ima električni motor koji razvija 156 KS, odnosno 15 posto više snage nego prethodna verzija. Kapacitet baterije takođe je povećan s 50 na 54 kWh, što je omogućilo povećanje dometa s 345 na 406 kilometara. Peugeot planira proširiti svoju ponudu pogona za ovaj model kako bi uključio novi hibridni pogon koji se sastoji od benzinskog motora sa 136 KS, 6-stepenog automatskog mjenjača s duplim kvačilom i električnog motora. Potrošnja goriva biće manja za 15 posto u poređenju s benzinskim motorom bez hibridne tehnologije. Peugeot očekuje da će kupci ovog automobila moći provesti više od 50 posto vremena u gradskoj vožnji u potpuno električnom modu.

 

 

 

Za one koji preferiraju jednostavniji pogon, Peugeot 2008 i dalje nudi trocilindarski 1,2-litarski turbobenzinski motor sa 100 KS uparen sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem. Takođe, dostupan je i motor sa 130 KS i osmostepenim automatskim mjenjačem, kao i 1,5-litarski četverocilindarski dizel sa 130 KS i automatskim mjenjačem. Prodaja obnovljenog Peugeota 2008 započinje tokom ljeta, a to uključuje i potpuno električni e-2008.

 

Datum objave: 06/05/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook