Naslovna > Automobili > Volvo > V40 > Predstavljen V40 Cross Country

Volvo

Predstavljen V40 Cross Country

Nakon klasične verzije V40 Volvo je bh. kupcima ponudio i atraktivnu off-road verziju Cross Country, koja starta po cijeni do 41.500 KM...

U neposrednoj blizini Zagreba, u oazi mira koju predstavlja sjedište konjičkog kluba Trajbar iz Zaprešića, predstavnicima “sedme sile” iz Hrvatske, Slovenije i BiH, predstavljen je novi Volov adut u off-road segmentu, model V40 Cross Country. Podsjećamo da je Volvo Car korporacija 1997. godine sa modelom V70 Cross Country stvorila do tada nepoznatu “Cross Country” klasu, odnosno da danas 15 godina poslije, novi Volvo V40 Cross Country predstavlja unikatan spoj sposobnosti, čvrstoće i elegancije u Premium C segment.

 

Za razliku od XC modela koji se razmeću svojim mišićima, V40 Cross Country donosi elegantnu robusnost upakovanu u stilski usavršen oblik. Vozačka pozicija u V40 Cross Country je 40 mm viša od one u standardnom V40. Osim toga njegova vanjština i enterijer su ukrašeni sa brojnim unikatnim “Cross Country” detaljima kao što su: posebno dezenirane alu felge do 19 inča, prednji dio sa tamnim kontrastnim branikom, saćastom maskom hladnjaka i uspravnim DRL svjetlima, izvajani kontrastni pragovi i kontrastni zadnji branik sa integrisanim difuzorom. Iako je u pitanju premium petosjed, V40 Cross Country krase brojni off-road detalji, kao što su visokosjajna crna kućišta svjetala i retrovizora i alu krovni nosači.

 

Bakarna boja karoserije, nastavlja se i na elementima enterijera, dok su kožni detalji dostupni u pet različitih verzija, uključujući Espresso smeđu. V40 Cross Country nudi kupcima željnim uzbuđenja, adekvatan nivo svestranosti za svakodnevnu avanturu. Dvodijelni 40/60 naslon zadnjih sjedišta se lako sklapa. Prtljažni prostor se može opremiti praktičnom mrežicom. Mekana pregradna mreža se nudi kao opcija, a čelična je dio dodatne opreme. Automobil se može opremiti i dodatnim „podom“ u prtljažniku, koji stvara korisne mogućnosti za organizaciju prtljažnog prostora prema potrebama. Suvozačevo sjedište se može preklopiti, kako bi se dobio dodatni prostor, a tu su i praktične kuke za vrećice. Dodatna oprema nudi i "Cargo Mat Organiser", zadužen za sigurno smještanje sitnica, kao i "Load Organiser" za razdvajanje prtljažnog prostora. Ispod odmorišta za ruku, nalazi se pretinac za CD-ove i ostale sitnice.

 

Tu je i USB/iPod i AUX konektor, zavisno od odabranog audio sistema. Dva držača za čaše i 12V utičnica nalaze se ispred naslona za ruku. Pretinac ispred suvozača nudi prostor za dvije čaše ili konzerve, koje mogu biti hlađene. U bogatoj opremi su uključeni i nasloni za glavu podesivi po visini, pretinac za sunčane naočale iznad vozačevih vrata, integrisani držač za čaše u zadnjim sjedištima, pretinac ispod instrument table, na prednjim sjedištima, na naslonima prednjih sjedišta i na vanjskim stranama zadnjih sjedišta. Još jedan pametan detalj je specijalno dizajnirano kućište za strugalicu leda u panelima prednjih vrata. Unutrašnje osvjetljenje dizajnirano je da ponudi „teatralni“ osjećaj. LED lampe se koriste za osvjetljenje strateških mjesta. Vozač može uživati u prelazu sa crvenog na plavo svjetlo, u zavisnosti od temperature u enterijeru ili izabrati sedam različitih modova svjetla. Svjetla za čitanje mogu biti prigušena.

 

V40 Cross Country nudi vrhunsku voznu dinamiku, zahvaljujući standardnom prednjem ili pogonu na sve točkove, koji je dostupan u kombinaciji sa T5 turbo benzincem. Moćni 2.5 litarski petocilindarski motor sa 254 KS i 400 Nm obrtnog momenta u kombinaciji sa automatskim mjenjačem nudi ubrzanje do 100 km/h za 6,1 sekundu, a u prosjeku troši 7,8 l/100 km. T5 motor je na pojedinim tržištima dostupan i u 2.0 litarskoj izvedbi sa 213 KS i 300 Nm. U ponudi je i motor T4, 1.6 litarski GTDI motor sa 180 KS i 270 Nm, koji u prosjeku troši 5,5 l/100 km. Na pojedinim tržištima dostupan je i 2.0 litarski T4 petocilindraš sa 180 KS i 300 Nm. T5 verzija uparena je sa šestostepenim automatskim mjenjačem, dok je T4 dostupan sa automatiziranim šestostepenim Powershift mjenjačem sa dvostrukim kvačilom ili šestostepenim manuelnim mjenjačem.

 

Petocilindarski 2.0 litarski D4 turbodizelaš, uz uzornu štedljivost sposoban je ponuditi i vrhunski užitak u vožnji. Razvija 177 KS i 400 Nm, te nudi ubrzanje do 100 km/h za 8,6 sekundi (8,3 sa automatskim mjenjačem), a zauzvrat troši tek 4,4 l/100 km (5,2 sa automatskim mjenjačem). Tu je i 2.0 litarski D3 sa 150 KS i 350 Nm. Obadva su dizelska motora dostupna u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim ili šestostepenim automatskim mjenjačem. Istinski štedljivac je D2 verzija - 1.6 litarski dizelaš sa 115 KS i 285 Nm, koji u prosjeku troši tek 3,8 l/100 km. Sve motorne verzije posjeduju start&stop sistem, te sistem regeneracije kočione energije, bez obzira da li su upareni sa manuelnim ili automatskim mjenjačem. Kako bi avantura terenske vožnje bila što ugodnije iskustvo, V40 Cross Country opremljen T5 motorom i pogonom na sve točkove posjeduje i sistem pomoći pri kretanju nizbrdo, koji kontroliše brzinu automobila na nizbrdici.

 

Tu je i praktična Hill Hold funkcija, koja olakšava kretanje na uzbrdici. Volvo očekuje godišnju prodaju od 17.000 primjeraka V40 Cross Country. Oko 50 posto ukupne prodaje, predviđeno je za Evropu, a oko 30 posto za tržište Kine. V40 Cross Country će se od novembra 2012. godine početi proizvoditi u pogonu Ghent u Belgiji. Prodaja u BiH je već po počela po cijeni od 41.500 KM za bazni model.

Datum objave: 14/03/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook