Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > EQ Serija > Predstavljen zajedno sa električnom AMG verzijom

Mercedes-Benz EQE SUV

Predstavljen zajedno sa električnom AMG verzijom

Mercedes kaže da očekuje da će prvi EQE SUV-ovi stići negde u prvoj polovini sljedeće godine, lansirajući u 350+, 350 4Matic i 500 4Matic formi. Mercedes-AMG EQE SUV će se pojaviti nekoliko mjeseci kasnije. Cijene su još uvijek pod znakom pitanja (kao i za EQE limuzinu). Očekuje se da će početi od oko 85.000 evra, a popeće se na možda 140.000 evra za AMG varijantu...

Mercedesovi SUV-ovi su decenijama popularna među kupcima koji žele luksuz, i nema razloga zašto bi se to promijenilo kako svijet prelazi na EV. U stvari, SUV-ovi su bili dio Mercedes-Benzove strategije elektrifikacije gotovo od početka, jer je EQC SUV baziran na GLC-u bio jedno od prvih električnih vozila velikog dometa kompanije. Mercedes-Benz je upravo u Parizu predstavio EQE SUV-a. Kao što mu ime govori, radi se o varijanti EQE limuzine baziranoj na istoj arhitekturi EVA2 koja je u osnovi tog modela, kao i veće EQS limuzine i EQS SUV-a. Dostupan u četiri modela – mainstream EQE 350+, 350 4Matic i 500, kao i Mercedes-AMG EQE SUV – električni krosover će se proizvoditi u istoj fabrici u Alabami kao i veći EQS SUV.

 

 

 


Modularna električna arhitektura može se povećavati i smanjivati, što omogućava EQE SUV-u da se vozi na relativno kratkom međuosovinskom rastojanju od 3.030 milimetara, sa ukupnom dužinom od 4.864 mm. Iznenađujuće, EQE limuzina je duža, iako se ne može takmičiti sa ukupnom visinom crossovera od 1687 mm. Kruti prevjesi vrlo dobro funkcionišu s višom linijom krova EQE SUV-a, dajući mu čučanj i ukočen stav s točkovima u uglovima. Iako EQE SUV dijeli mnogo dizajnerskih naznaka sa svojom braćom i sestrama – sjajno crna maska i zadnja svjetla – izgledaju mnogo konvencionalnije. Stranice karoserije su glatke, sa suptilnim naborima na bokovima koji zauzimaju mjesto odvažne linije ramena EQE limuzine. Sve u svemu, EQE SUV izgleda dobro, a njegov malo konvencionalniji stil trebao bi mu dati neku privlačnost za masovno tržište.

 


U podu je skrivena baterija od 90,6 kilovat-časova koju dijeli sa EQE-om. Mercedes procjenjuje da će EQE SUV varijanta s najvećim dometom putovati do 550 kilometara po punjenju koristeći optimističnu WLTP skalu. Ipak, EQE SUV će biti sposoban za brzo punjenje od 170 kilovata DC kao i drugi Mercedes-EQ proizvodi, omogućavajući punjenje od 10 do 80 posto za 32 minute. Na kućnoj utičnici od 220 volti, Mercedes kaže da se punjenje od 10 do 100 posto obaviti za 9,5 časova. EQE 350+ SUV će imati jedan električni motor, sa 288 KS i 565 Nm obrtnog momenta, dok EQE 350 4Matic sa pogonom na sve točkove dodaje i prednji motor, zadržavajući snagu istom, ali donosi obrtni moment do 764 Nm. EQE 500 SUV standardno dolazi sa pogonom na sve točkove, sa dvostrukim motorima viših performansi koji donose 536 KS i 858 Nm. Zanimljivo je da i jednomotorni EQE 350+ SUV i EQE 500 SUV imaju više snage od svojih EQE limuzina, ali isti obrtni moment.

 


Naravno, ako se zaista želi snaga, poželjeće se Mercedes-AMG EQE SUV. Koristeći jedinstvene električne motore i pretvarače specifične za AMG, najjača varijanta crossovera proizvodi 617 KS i 950 lb-ft u standardnom obliku, povećavajući se na 677 KS i 1000 Nm ako kupac odabere opcioni AMG Performance Package. Posljednji dostiže 100 km/h za 3,4 sekunde, sa impresivnom za EV maksimalnom brzinom od 240 km/h.


Najsportskiji EQE SUV standardno dolazi sa Airmatic vješanjem, poboljšanim Mercedesovim aktivnim klinastim šipkama od 48 volti koje sprečavaju prevrtanje karoserije u krivinama. AMG EQE SUV je prvo električno vozilo iz Mercedesa koje nudi tu tehnologiju, i trebalo bi da izliječi jednu od najvećih dinamičkih zamjerki. Čelične kočnice sa šestoklipnim prednjim i jednim klipnim zadnjim čeljustima su standardne, iako se karbonski kompozitni prednji rotori mogu dodati kao opcija.

 


Iznutra, EQE SUV dobija bolje ojačana prednja sjedišta i jedinstvene unutrašnje završne obrade, sa sportskijim izborom presvlaka koji uključuju kožu i alkantaru. AMG volan takođe dolazi standardno, uključujući točkove za režim vožnje i birače postavljene blizu čvorišta. Kabina i AMG-a i standardnog EQE SUV-a će se osjećati poznato svima koji su proveli vrijeme u EQE limuzini. Centralni ekran osjetljiv na dodir od 12,8 inča je standardan, kao i digitalna instrument tabla od 12,3 inča. Odabirom Hyperscreen-a i njegovog staklenog dizajna kontrolne ploče pune širine centralni ekran zamjenjuje se jedinicom od 17,7 inča i dodaje 12,3-inčni ekran osjetljiv na dodir koji putnik može koristiti. I po prvi put u EQ proizvodu, vlasnik može učitati vlastitu sliku koju će koristiti kao pozadinu kada ne koristi ekrane. AMG-ov informativno-zabavni sistem takođe uključuje maske orijentisane na performanse i dodatne displeje mjerača u standardnom i hiperekranskom obliku.

Datum objave: 17/10/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook