Naslovna > Automobili > Lexus > LS > Predstavljena 5. generacija Lexusa LS

Lexus

Predstavljena 5. generacija Lexusa LS

Prije 28 godina na Detroit Auto Showu predstavljena je prva generacija Lexusa LS. Sada se na istom mjestu otkrila 5. generacija.

Tokom prigodne press konferencije moglo se ćuti da je novi Lexus LS sa oznakom modelske godine 2018. ''vizionar tehnologije''. Dizajn karoserije je veoma fluidan pa mnoge podsjeća na kupe vozila iako se zapravo radi o limuzini. Iako dizajn sadrži neke dijelove japanske kulture novi LS je zamišljen kao globalni proizvod koji će biti dostupan u 90 zemalja diljem svijeta.

 


Tek predstavljeni Lexus dolazi na platformi predviđenoj za zadnji pogon. Ista se osnova koristi i za novi LC500 što pak nagovještava sportsko držanje podloge.
Tvorci LS-a su veliku pažnju posvetili luksuzu jer kupci ove klase automobila baš najviše pažnje posvećuju tom segmentu. Obećanja i dostupne fotografije nagovještavaju da će premium osječaj biti izraženiji nego kod trenutno dostupne konkurencije. Recimo da je međuosovinski razmak 3,125 mm što je pak vrlo blizu dužim verzijama BMW serije 7 i Mercedes-Benz S klasi.

 

 

 


Logično, LS je opremljen svim mogućim sistemima za asistenciju vozaču. Posebno se istiće sistem VDIM koji uspijeva zadržati stabilnost vozila čak i kada se jedna strana točkova nalazi na suhom asfaltu a druga na ledu. Mislimo da veća krajnost u trakciji jednostavno ne postoji.
U doba digitalizacije LS se ne može zamisliti bez velikog broja ekrana. Najveći ima dijagonalu od 24 inča te je kao takav trenutno najveći na svijetu što se ugradnje u automobile tiče.
Karoserije je napravljena od uktra laganih materijala pa se uz uštedu od 90 kg u odnosu na 4. generaciju dobila i znatno veća čvrstoća.
Ispod prednjeg poklopca nalazi se novi 3,5 litreni twin-turbo V6 motor. Tokom razvoja inženjeri su koristili bogata iskustva iz autosporta a pogotovo Formule 1 gdje je Toyota svojevremeno učestvovala.

 

 

Maksimalna snaga je 415 KS dok je vrh obrtnog momenta golemih 600 Nm. Ubrzanje od 0 do 100 km/h završi se 4,5 sekundi. Recimo da se snaga na zadnju osovinu prenosi preko potpuno novog mjenjača sa 10 stepeni prenosa. Iako je se u mjenjaču nalazi hidraulički pretvarač momenta (kao kod klasičnih automatskih mjenjača) inženjeri tvrde da je promjena stepena prenosa jednako brza kao u najmodernijim automatskim mjenjačima sa dvostrukom spojkom.
Prvi primjerci u prodajne salone stižu u drugoj polovici tekuće godine...

 

 

 

 

Datum objave: 10/01/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook