GTS verzija bi se pogla posmatrati kao zlatna sredina, jer se nalazi između standardnog i najsnažnijeg Panamera modela, a novi Porsche moći će se kupiti u kombinaciji s karoserijskom verzijom navedena dva modela. Ispod poklopca motora krije se 4-litarski V8 biturbo motor koji u ovom izdanju raspolaže sa 460 konjskih snaga i 620 Nm najvećeg obrtnog momenta, što automobilu omogućava maksimalnu brzinu od 292 km/h, odnosno 289 km/h u kombinaciji s karoserijom Sport Turismo. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h u oba slučaja potrebna je 4,1 sekunda, dok je prosječna potrošnja goriva na 100 km oko 10,3 litra.
Panamera GTS stiže sa rekalibriranim adaptivnim zračnim ovjesom, kao i aluminijumskim naplacima veličine 20 inča i Sport Chrono paketom. Za prijenos snage zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila (PDK). Pored GTS oznake, novi model izdvaja i nekoliko crnih karoserijskih elemenata. Kada je enterijer u pitanju, ovoga puta stižu nešto skromnije modifikacije, pa tako unutrašnošću automobila dominira crna alkantara i detalji od aluminijuma. Sport Chrono paket opreme je standardan a on dolazi sa sportskim volanom sa grejačima koji je presvučen alkantarom. Oba modela su već u prodaji, a automobil opremljen sa TFT instrumentnom tablom, novim "head-up" displejem i oblogama kabine u kombinaciji kože i alkantare, kupce će koštati 138.493 eura, odnosno 141.349 eura kada je u pitanju karoserijska verzija Sport Turismo.