Bentley širi svoju ponudu mnoštvom novih modela fokusiranih na različite potrebe, npr. Mulliner se brine za luksuz po narudžbi, Azure za opuštanje, S za blagi sportski karakter, a Speed modeli za visoke performanse. Dok se brend oprašta od kultnog W12 motora sa modelima kao što je Batur, Flying Spur Speed prikazuje pogonsku jedinicu u svoj svojoj slavi. U tom smislu, 6,0-litarski bi-turbo W12 motor generiše 626 KS i 900 Nm, što omogućava Flying Spur Speedu da postigne ubrzanje od 0-100 km/h za 3,7 sekundi i dostigne brzinu od 333 km/h.
Tipično za Bentleyjeve modele sa W12 pogonom, snaga se šalje na sve točkove preko osmobrzinskog ZF mjenjača s dvostrukim kvačilom. Sistem ima varijabilnu distribuciju obrtnog momenta - može poslati do 480 Nm na prednju osovinu - i vektorski obrtni moment na obje osovine za raspodjelu snage na svaki ugao i izoštravanje upravljanja. Proizvođač automobila sa sjedištem u Gaydonu opremio je Flying Spur Speed Bentley Dynamic Ride System-om, 48-voltnim elektronski kontrolisanim kompenzatorom protiv prevrtanja koji ukrućuje vješanje i kontroliše stabilizatore.
Na svakom točku se nalaze najveće gvozdene kočnice na svijetu - 16,5-inčni prednji diskovi su zajednički sa Continental GT Speed, sa sjajno crvenim čeljustima i Bentley oznakama. Ove kočnice su smještene u 22-inčnim Speed točkovima ili opcionim sportskim točkovima. Još neke od vizuelnih izmjena koje izdvajaju Flying Spur Speed od njegovih savremenika su zadnja svjetla, hromirana prednja maska i prepoznatljive značke Speed na prednjim branicima. PO želji kupac može izabrati i prednji difuzor od karbonskih vlakana, bočne pragove, zadnji difuzor i spojler na poklopcu prtljažnika.
Kabina je jednako važna kao i pogonski sklop kada je u pitanju najbolji Bentley, zbog čega je Flying Spur Speed opremljen Dinamica Pure - tkaninom nalik antilopu napravljenom od 73% recikliranog poliestera - svim ključnim dodirnim tačkama u kabini, uključujući spoljni dio volana, središta sjedišta i ručicu mjenjača.