Naslovna > Automobili > SsangYong > Korando > Prekomandovan u SUV klasu
FOTO GALERIJA (20)

Novitet – SsangYong Korando

Prekomandovan u SUV klasu

Četvrta generacija Koranda napušta koncepciju klasičnog terenca i prelazi u popularniju SUV klasu. Kupce mami atraktivnim Giugiarovim dizajnom, raskošnim i bogato opremljenim enterijerom, te štedljivim dvolitarskim turbodizelašem, ali i savremenom pogonskom tehnologijom...

Najveći indijski proizvođač komercijalnih i SUV vozila Mahindra & Mahindra nedavno je preuzela korejskog proizvođača automobila SsangYong. Podsjećamo da kompanija Mahindra & Mahindra spada među 10 najvećih indijskih i 200 svjetskih privrednih sistema, koji uz automobile proizvodi i kamione, autobuse, motocikle, skutere, traktore, brodove, ali i vojna Humvee vozila. Za razliku od Mahindre, koja je u BiH prisutna tek nešto više od godinu i po korejski SsangYong je puno poznatiji brend na bh. tržištu, kojeg zastupa generalni distributer i serviser SsangYong motornih vozila za BiH preduzeće IAM d.o.o. Sarajevo. Trenutna ponuda SsangYongovih vozila na bh. tržištu sastoji se od šest modela, a sredinom oktobra biće proširena sa potpuno novim kompaktnim SUV-om, četvrtom generacijom Koranda. Kao i kod aktuelnog Rextona i dizajn novog Koranda potpisuje slavni italijanski dizajner Giorgio Giugiaro, koji je stvorio automobile Golf I, Lotus Espirit S1, Alfa Romeo 159, DeLorean DMC-12, Ferrari 250 GT, Suzuki SX4, Yugo Florida... Prisustvo slavnog dizajnera i te kako se vidi na novom Korandu, koji se atraktivnim dizajnom promoviše u  najdinamičnijeg SsangYonga do sada.

 

 

 

 

 

Dimenzijski okvir sa dužinom od 4,41 metar, širinom od 1,83 i visinom 1,67 metara u okvirima je klase, u koju spadaju modeli poput Forda Kuge (4,44 m - 1,84 m - 1,67 m), Toyote RAV4 (4,44 m - 1,81 m - 1,72 m) ili Volkswagen Tiguana (4,42 m - 1,80 m -1,68 m). Najupečatljiviji dio automobila je prednji kraj sa trapezoidnom maskom hladnjaka, te svjetlima „orlovskog“ pogleda. Masivan prednji branik izveden je u dvobojnoj kombinaciji sa plastičnom crnim donjim dijelom, kako bi se smanjili troškovi usljed eventualnih oštećenja tog dijela vozila, koje je na najčešćem udaru tokom off-road vožnje. Na isti način zaštićeni su i pragovi, rubovi blatobrana i zadnji branik Koranda. Mada je puno konzervativnije oblikovana i u unutrašnjosti se vidi snažan pečat italijanskog dizajna. Najveća pažnja je posvećena funkcionalnosti, svih elemenata, a posebno onih na središnjem stubu.

 

 

 

Prema prvim podacima objavljenim iz SsangYonga novi model će nuditi prostranu i veoma udobnu unutrašnjost, sa veoma bogatim paketima opreme. Veliki plus ovom modelu trebao bi biti i prtljažnik, čijih 480 litara je osjetno više od onoga što nudi potencijalna konkurencija (Ford Kuga 410 l, Toyota RAV4 366 l, VW Tiguan 395 l). Preklapanjem zadnjih sjedišta dobija potpuno ravan pod, te tovarni prostor zapremine 1.300 litara, što je rezultat u prosjeku klase. Iskoristivost prtljažnika povećana je i ladicama u podu, sa brojnim korisnim pretincima.  Novi Korando će se opremati sa dvolitarskim turbodizelašem sa 175 KS, koji će se moći kombinovati sa dva mjenjača - ručnim petostepenim i automatskim šestostepenim. Kupci će moći da biraju između modela sa prednjim ili 4x4 pogonom, a u ponudi će se naći i dva paketa opreme Premium i Limited.

 

 

 

Prema prvim tehničkim podacima koji su objavljeni na internetu performanse se neće razlikovati od izbora pogona, pa će Korando sa prednjim i 4x4 pogonom „stotku“ hvatati za 9,9 sekundi, te postizati maksimalnu brzinu od 195 km/h. Razlika ima i one su u vezi sa prosječnom potrošnjom, koja se kod modela sa prednjim pogonom kreće od 7,5 litara u gradu do 5,1 litre na otvorenoj cesti. Proizvođač za ovaj model obećava prosjek od šest litara na svakih 100 kilometara. Pokretljivija i prodornija 4x4 izvedba po gradu bi trebala trošiti 7,9, a na otvorenoj cesti 5,5 litara, sa stokilometarskim prosjekom od 6,4 litre. Oba modela serijski će se isporučivati sa 17-inčnim naplacima i gumama dimenzija 225/60.  Visok nivo sigurnosti obećava serijskih šest vazdušnih jastuka, te jaka konstrukcija, za koju SsangYong tvrdi da zadovoljava pet zvjezdica po EuroNcap standardima.  Korejski proizvođač planira godišnje proizvesti oko 100 hiljada Koranda, od kojih je 25 hiljada namijenjeno evropskom, a 30.000 domaćem korejskom tržištu. Ostalih 50.000 biće plasirano širom svijeta.

 

Datum objave: 18/10/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook