Naslovna > Automobili > Fiat > 500 > Premijera najekskluzivnije verzije modela Novi 500 „La Prima by Bocelli“

Fiat 500

Premijera najekskluzivnije verzije modela Novi 500 „La Prima by Bocelli“

Novi 500 „La Prima by Bocelli“, potpuno nova najekskluzivnija verzija modela, vraća se da nastavi uspjeh prve generacije – ograničeno izdanje je rasprodato već u prvih par mjeseci nakon izlaska u martu 2020. godine – i dalje je najprodavanija verzija modela: za svaka tri kupljena modela Novi 500, jedan je ekskluzivni La Prima...

Novi 500 „La Prima by Bocelli“ je prvi gradski automobil na svijetu koji ima JBL „Virtual Venues“ tehnologiju, koja pruža neprevaziđeno audio iskustvo. Kao dio standardne opreme, nova verzija ovog kultnog i najekskluzivnijeg Fiat automobila ekskluzivno ima JBL Premium ozvučenje koje je obradio Bočeli: izuzetno prefinjen premijum audio sistem od 320 W i po izradi i po performansama, koji je jednostavan i intuitivan za korišćenje. Savršeno je integrisan u automobil bez ikakvog uticaja na unutrašnjost ili prtljažni prostor. Kako bi JBL audio sistem bio savršeno prilagođen vozilu, Fiat je iskoristio iskustvo maestra Andree Bočelija, najpopularnijeg živog tenora na svijetu i odabrao je nadolazeći novi singl Matee Bočelija za muzičku numeru kampanje.

 

 

 


„Zbog izuzetnog uspjeha verzije Novi 500 la Prima, najjače verzije naše električne ikone, shvatili smo da naši kupci žele proizvod koji je definitivno premijum, italijanski i kultni. Ukratko, žele najbolje od napravljenog u Italiji,“ izjavio je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i direktor marketinga Stellantis grupe. „Upravo u Italiji mogu naći najbolji izražaj umjetnosti, ljepote i muzike. Iz tog razloga, zajedno sa maestrom Andreom Bočelijem, stvorili smo vrhunsko iskustvo zvuka kako bismo unaprijedili tišinu električnog automobila. Zahvaljujući odličnoj JBL Virtual Venues tehnologiji, pružamo našim kupcima imerzivno i prilagođeno iskustvo zvuka. Ovaj revolucionarni premijum audio sistem kompletira autentičnu italijansku ikonu, s ponosom napravljenu u Italiji kako bi se svijetu pružio najautentičniji mogući italijanski duh“.

 


Za svoju svjetsku premijeru, Novi 500 la Prima by Bocelli se udesio za operu, obučen u crno i nudeći „Dezinfekcijsku pregradu za rukavice“ kao dio standardne opreme. Uređaj integriše UV-C lampu u pregradu za rukavice kako bi se unaprijedila higijena površina malih ličnih predmeta (poput pametnog telefona, ključeva i drugih malih svakodnevnih predmeta). Kupac ga aktivira stavljanjem malih ličnih predmeta u pregradu za rukavice, zatvaranjem pregrade i pritiskanjem dugmeta na centralnoj konzoli. Higijenski ciklus traje tri minuta i plavi indikator spolja i zvučni signal vas obaveštavaju kada je ciklus završen.

 


Nova najjača verzija takođe ima raznorazni „nakit“ u vidu dizajna i tehnologije: neuporedivi Fiat Monogram Capote meki krov u kabriolet verziji i sistem za informacije i zabavu sa 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir visoke rezolucije, potpuno LED farovi i 17-inčne aluminijumski naplatci sječeni dijamantom, sa Fiat znakom. Nova verzija ima vrhunsku tehnologiju sa autonomijom baterije od 320 km u WLTP ciklusu, koja se povećava na 460 km u gradskom ciklusu. Plus, Novi 500 je prvi gradski automobil sa autonomnom vožnjom 2. nivoa.

 


Novi 500 la Prima by Bocelli je dostupan u tri verzije karoserije: kabriolet, hečbek i 3+1 i 6 boja (Onyx crna, Rose zlatna, Ice bela, Mineral siva, Ocean zelena i Celestial plava).

 


O kompaniji JBL

 


JBL stvara izuzetan zvuk koji oblikuje epske trenutke života. Od kultnih događaja poput Vudstoka i koncerata na Medison Skver Gardenu, do utakmica na Jenki stadionu i izleta za vikend, JBL uzdiže iskustvo slušalaca sa nagrađivanim audi sistemom koji vam omogućava uživanje u trenutku. Sa 75 godina neprevaziđenog profesionalnog iskustva i vodećim inovacijama u industriji, JBL je ekspertski spojio hrabru viziju budućnosti sa strašću i talentom inženjera i dizajnera širom svijeta. „Signature Professional Sound“ kompanije JBL je vodeća tehnologija koja pokreće velike događaje pop kulture, i brend sarađuje sa vodećim svjetskim talentima na poljima muzike, sporta i e-sporta.

Datum objave: 13/04/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook