Naslovna > Automobili > Opel > Insignia > Premium ugođaj po povoljnoj cijeni
FOTO GALERIJA (43)

Opel Insignia Grand Sport

Premium ugođaj po povoljnoj cijeni

Sa drugom generacijom Insignije Opel je napravio iskorak u dizajnu, komforu, ali i mnogim tehnološkim rješenjima u segmentima sigurnosti, dinamike, vožnje i pogona. Osjetan napredak nije se odrazio na cijenu koja startuje od 41.300 KM za model pokretan 1.5-litarskim turbobenzincem sa 140 KS…

Druga generacija Opel Insignije koja je u imenu dobila odrednicu Grand Sport je ekspresno stigla na bh. tržište. Najznačajniji Opelov ovogodišnji novitet u limuzinskom i karavanskom (Sports Tourer) izdanju svjetskoj javnosti predstavljen je 7. marta na sajmu automobila u Ženevi. Nakon statične prezentacije u Švajcarskoj u aprilu smo sjeli za njen upravljač u okviru međunarodne prezentacije, koja je održana u Frankfurtu. Već u drugoj polovini maja Insigniju Grand Sport smo provozali bh. i hrvatskim cestama u okviru nacionalnih prezentacija. Priča o Insigniji je počela 2008. godine kada je predstavljena njena prva genercija, koja je proizvedena i prodata u čak 930.000 primjeraka. Podsjećamo da se Insignia okitila titulom najboljeg „Evropskog automobila 2009. godine“ i da je u veoma jakoj konkurenciji dovela Opel do trećeg mjesta na listi najprodavanijih modela u srednjoj klasi.

 

 

U Opelu ističu da novi model želi otići korak dalje od prethodnika, te se u najboljim verzijama nametnuti kupcima premium modela. Da bi ostvario taj cilj njemački proizvođač je razvio novu, lakšu platformu. Grand Sport ima do 175 kg manju masu, a Sports Tourer do 200. Sa 4,90 metara dužine (limuzina, karavan 4,99 m) i 1,86 širine nova Insignia je jedan od najgabaritnijih modela u klasi. Uprkos toj činjenici koeficijent otpora vazduha je kod limuzine smanjen na 0,26 Cx, što predstavlja jedno od najboljih ostvarenja u klasi. Dizajn je inspirisan studijom Monza iz 2013. godine. Prednjim dijelom dominiraju nova maska hladnjaka i IntelliLux LED® Matrix svjetla s 32 LED segmenta za funkciju dugih svjetala, koja su brža, preciznija i snažnija od svih dosadašnjih Opelovih rješenja, te imaju domet od 400 metara. I zadnja svjetla su izvedena u LED tehnologiji sa dvije vodoravne svjetlosne linije, koje čine karakterističan svjetlosni „potpis“. Kabina je osjetno komfornija od dosadašnje, a putnici na zadnjoj klupi sada imaju osjetno više prostora za noge i ramena. Sa 490 litara zapremine prtljažnik spada u niži prosjek klase, ali je njegova praktičnost uzorna zahvaljujući petim vratima, koja maksimalno olakšavaju pristup. Kome treba više u Opelu podsjećaju da nude karavanski model sa osnovnom zapreminom od 560 litara i maksimalnih 1.665 litara, što je za 130 litara više od prethodnika. Vozač u vožnji može da se osloni na pomoć mnoštva savremenih elektronskih asistenata i pomagala.

 

Insignia raspolaže sa novim head-up displejom, a tu su i četiri širokougaone kamere za nadzor okoline pod uglom od 360 stepeni. Adaptivni tempomat automatski održava razmak, dok radarski sistem nadzire saobraćaj iza i ispred vozila. On sada može da detektuje mnogo manje objekte od automobila (pješake i sitne životinje) što omogućava pravovremeno automatsko kočenje u slučaju opasnosti na putu. Vozač može da se osloni i na sisteme za nadzor „mrtvog ugla“, putanje u saobraćajnoj traci i prepoznavanje saobraćajnih znakova. Najsavremenija IntelliLink multimedija podržava Apple CarPlay i Android Auto aplikacije, a tu je Opelov OnStar sistem asistencije, koji je proširen sa funkcijama kao što su rezervacija hotela i traženje parkirnog mjesta. Najveća novost je da se i pored brojnih unapređenja i poboljašnja cijena nove Insignije zadržava na jednom od najnižih nivoa u klasi. Tako za najpovoljniji benzinski model sa 1.5 turbo motorom od 140 KS koji u serijskoj opremi ima klima uređaj, 7-inčni na dodir osjetljivi ekran, multifunkcionalni kožni upravljač, LED poziciona svjetla i pokazivače pravca, radio sa sedam zvučnika i još mnogo toga Opel traži 41.300 KM. Najpovoljniji dizelaš sa 1.6 CDTi motorom i 110 KS košta 45.900 KM. 

 

MOTORI
Ljubiteljima dizelaša su ponuđene dvije 1,6-litarske jedinice (110 i 136 KS) i jedna dvolitarska sa 170 KS. Od jačeg 1,6-litarskog motora u Opelu očekuju da nosi najveći dio prodaje na bh. tržištu. Benzinsku gamu čine novi 1.5 i 2.0 Turbo motori. Manji je dostupan u verzijama od 140 i 165 KS, dok veći 2.0 benzinac raspolaže sa 260 KS. On uz lakši i brži novi osmostepeni automatik donosi i unaprijeđeni 4x4 pogon, sa potpuno novim Twinster sistemom distribucije obrtnog momenta između točkova na zadnjoj osovini. Twinster ima dva kvačila, a Opel navodi da je značajno brži i efikasniji od dosadašnjega Haldexa. Dinamičke mogućnosti Insignije su povećane i sa unaprijeđenim FlexRide aktivnim vješanjem. Osim osmostepenog automatika u ponudi je i šestostepeni ručni mjenjač.

 

Insignia Grand Sport se značajno razlikuje od prethodne zahvaljujući potpuno novoj platformi i dizajnu. Duža je, šira i ima veći osovinski razmak, što je rezultiralo većim komforom za putnike i dinamičnijim kupeovskim oblikom. Komfor vožnje je unaprijeđen sa novim detaljima poput Head-up displeja i LED Matrix svjetala, dok je dinamika poboljšana 4x4 pogonom sa Twinster sistemom sa dva kvačila. Značajna činjenica je da u baznim verzijma nudimo netipično bogatu opremu i detalje poput beskontaktnog otvaranja ili elektronske parking kočnice, dok su top modeli sposobni ponuditi premium ugođaj po cijenama koje su znatno ispod premium segmenta. Ulazna cijena od četrdesetak hiljada maraka za benzinske modele, odnosno od 44 do 50 za dizelske je izuzetna vrijednost s obzirom na sve ono što nova Insignia Grand Sport može da ponudi – zaključio je Željko Sredoja, direktor Opela Hrvatska i Opela Bosna i Hercegovina.

 

Datum objave: 15/06/2017
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook