Naslovna > Automobili > Volkswagen > I.D. Serija > Prikazani detalji unutrašnjosti

Volkswagen ID.Buzz

Prikazani detalji unutrašnjosti

Jedan od najisčekivanijih automobila ove godine stiže za nekoliko dana, a u Volkswagenu su ovoga puta sa novim teaserom odlučili prikazati nekoliko detalja o samoj kabini novog električnog kombija…

Iako je svaki novitet unutar Volkswagen grupacije bitan događaj za cijelu grupu, onaj koji slijedi digao je posebno veliko interesovanje. Riječ je o ID.Buzz modelu koji će 9. marta ugledati svjetlo dana, ali su iz Wolfsburga odlučili uoči same premijere prikazati još jedan teaser. Ovoga puta, prikazana je kabina električnog kombija i to poprilično detaljno. Ono što se može na prvu vidjeti jeste da se fotografije vežu za putnički model sa pet sjedišta. Ovdje treba napomenuti da će se prilikom zvaničnog predstavljanja pojaviti i ID.Buzz Cargo verzija, što bi značilo tri sjedišta naprijed i pregrada iza njih.

 

 


Unutrašnjost ID.Buzz modela izgleda kao veselo mjesto za boravak zahvaljujući dvobojnoj kombinaciji boja, usklađeno sa eksterijerom. Iz VW-a su poručili da će biti dostupno sedam jednobojnih završnih obrada karoserije i četiri dvobojne šeme. Električni kombi će imati ambijentalno osvjetljenje sa 30 boja kako bi pružio poseban ugođaj u kabini. Tu je i dosta retro podsjetnika na T1 model, kao i na istoimeni koncept iz 2017. godine. Zvuči nevjerovatno, ali od tada je prošlo već pet godina kada je debitovao na sajmu automobila u Detroitu.

 


Budući da je kombi, mora biti izuzetno praktičan, a osim što  ima prostranu kabinu, VW ID.Buzz ima nekoliko zgodnih karakteristika. Otvarač za flaše obično povezujemo sa Fordovim kamionima, a strugač za led sa Škodinim modelima, ali moderni T1 ima oboje. Vrijedi spomenuti i da nikakva prava koža ili druge vrste materijala životinjskog porijekla nije korištena u izradi kabine kombija sa nultom emisijom, već su upotrijebljeni isključivo održivi materijali. Obe verzija ID.Buzz modela biće predstavljene za nekoliko dana, a u Evropu stižu ove jeseni nakon pokretanja proizvodnje u Hanoveru u Njemačkoj.

Datum objave: 07/03/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook