Naslovna > Vijesti > Prilika za kreativne studente

Red Bull

Prilika za kreativne studente

Pred nama je još jedno zanimljivo kreativno takmičenje iz Red Bullove radionice: Red Bull Minimorfoza. Učesnici imaju priliku da demonstriraju svoju kreativnost i starom Mini Cooperu daju novi život, uz novi izgled i novu funkciju ...

Tema takmičenja je potpuni preobražaj ili metamorfoza Red Bullovog Mini Cooper automobila. No, ovdje nije riječ o pukom friziranju ili restauraciji automobila. Nakon kreativne intervencije takmičara, to u suštini više neće ni biti automobil. Mini treba zadržati svoje prepoznatljive osnovne dijelove, ali sa potpuno novim konceptom i namjenom. Primjeri se mogu vidjeti u foto-galeriji. Na web stranici www.redbull.ba/minimorfoza postavljen je nacrt koji se može preuzeti i na osnovu njega svoju originalnu ideju pretočiti u sopstvenu skicu budućeg dizajna Minija. Najvažniji kriteriji u ovom takmičenju su originalnost, kreativnost i funkcionalnost. Mini će zaista i biti preuređen na osnovu najbolje ideje, a pobjednika očekuje lijepa nagrada.

 

Takmičenje je otvoreno za sve one kojima ne manjka mašte i kreativnosti. Svoje prijave sa skicama kandidati mogu slati od 1. novembra 2015. godine na e-mail minimorfoza@redbull.com.ba, ili poštom na adresu: Planet d.o.o. (za Red Bull Minimorfozu), Azize Šaćirbegović 1, 71000 Sarajevo. Putem e-maila minimorfoza@redbull.com.ba takođe se mogu postaviti svi upiti o takmičenju. Konkurs se zatvara 30. decembra, a ime pobjednika biće objavljeno 15. januara 2016. na web stranici www.redbull.ba/minimorfoza. No, Red Bull Minimorfoza time ne završava. Pobjednička ideja potom će biti provedena u djelo, a sve faze transformacije Minija moći će se pratiti kroz foto-galeriju na web stranici. Konačno, preobraženi Mini, u novom ruhu i sa novom funkcijom, svjetlo dana bi trebao ugledati 30. aprila 2016. godine. Tada će biti organizovana izložba pobjedničke ideje, na fakultetu s kojeg pobjednik dolazi, to jest u galeriji ukoliko pobjednik nije student.

 

Datum objave: 27/11/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook