Naslovna > Automobili > Mercedes-Benz > C Klasa > Pristupačniji AMG

Mercedes AMG C43 4Matic Coupe

Pristupačniji AMG

Sa drugom, umjerenijom AMG verzijom kupeovske C klase Mercedes želi svoj sportski program učiniti pristupačnijim širem krugu kupaca…

Ljubitelji Mercedesovog AMG programa u Ženevi su dobili drugu „pitomiju“ verziju C klase, C43 Coupe. Podsjećamo da je prvi AMG C63 bio čistokrvni sportista, za čiji pogon je namijenjen 4.0 litarski V8 biturbo benzinac sa 476 KS, odnosno 510, koliko se nudi u specijalnoj S verziji. Brutalni „osmak“ u standardnom izdanju C klasu „ispucava“ od 0 do 100 km/h za 4 sekunde. Jača verzija je 0,1 sekundu brža. Najnoviji AMG model za pogon koristi 3.0-litarskog V6 biturbo benzinca, koji se u Mercedesovoj gami već koristi za pokretanje AMG C450 (limuzina) i SLC43 modela (roudster). Raspolaže sa 367 KS i 520 Nm obrtnog momenta. Njemački proizvođač u ovom modelu vidi adekvatan odgovor konkurentskom Audiju S5 quattro (333 KS) i BMW-u 435i xDrive (306 KS), ali i najsnažnijim serijskim modelima ostalih proizvođača.

 

AMG C43 od 0 do 100 km/h stiže za 4,7 sekundi, a maksimalna brzina mu je ograničena na standardnih 250 km/h. Mercedes uz ovaj motor deklariše prosječnu potrošnju od 7,8 litara, uz emisiju CO2 od 178 g/km. Za prenos snage je zadužen 9G-Tronic automatski mjenjač, dok je pogon realizovan pomoću 4Matic sistema na sve točkove. Dizajnerski se C43 više oslanja na standardni nego na najjači AMG model, koji je, podsjećamo, karakterističan po širokom otvoru za dovod svježeg vazduha u prednjem braniku i maski hladnjaka sa velikim logotipom i dvodijelnom lajsnom. Kod C43 sve to izgleda pitomije, ali dovoljno dinamično i sportski da privuče istinske zaljubljenike u AMG modele.

 

Pozadina je u potpunosti preslikana sa najsnažnijeg AMG Coupe modela, s tom razlikom da je difuzor vazduha kod C43 metaliziran, a kod C63 crn. Od najsnažnijeg modela su preuzeti dijelovi vješanja i trostepeni AMG Ride Control sistem oslanjanja, sa prilagodljivim amortizerima i AMG Dynamic Select programom sa pet režima rada: Comfort, Eco, Sport, Sport Plus i Individual. Kontakt s podlogom se ostvaruje preko 18-inčnih pneumatika, dok su za sigurno zaustavljanje zaduženi samoventilirajući diskovi prečnika 14,2 inča naprijed i 12,6 pozadi.

Datum objave: 06/05/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook