Naslovna > Automobili > Fiat > 500L > Produženi 500L

Novitet – Fiat 500L Living

Produženi 500L

Nakon klasičnog i Trekking modela, Fiat je ljubiteljima svog retro monovolumena 500L ponudio i njegovu 20 cm dužu verziju...

Kako je mjesecima ranije i najavljivao, Fiat je predstavio produženu verziju svog retro monovolumena - 500L. Novi 500L Living je sa 435 mm duži punih 20 centimetara od aktuelnog standardnog modela. S druge strane, njegova širina i visina sa 178, odnosno 167 cm, su ostale potpuno iste.

 

Produžavanje karoserije donijelo je puno više slobodnog prostora iza naslona sjedišta drugog reda, koji može biti iskorišćen na dva načina. Prvi je da bude u potpunosti namijenjen transportu stvari i da služi kao klasični prtljažnik, čija osnovna zapremina iznosi raskošnih 638 litara. Podsjećamo da prtljažnik kraćeg modela ima zapreminu od 343 litre, što je punih 295 litara manje u odnosu na produženu verziju.

 

 

Druga mogućnost za iskorišćavanje dodatnog prostora je ugradnja trećeg reda sjedišta, koja omogućava da se u Fiatu 500L Living preveze vozač i šest putnika. Istini za volju, u ovoj kombinaciji treći red je ugodan tek za prevoz djece. U tom slučaju za prtljag ostaje tek minimalan prostor, čija zapremina još uvijek nije objavljena.

 

Što se tiče pogonske game, ona ostaje ista kao i kod standardnog modela, a činiće je 1.4-litarski atmosferski benzinac i 0.9-litarska turbo verzija, odnosno 1.3 i 1.6-litarski turbo dizelaši. Osim manuelnih šestostepenih mjenjača, biće dostupan i istostepeni automatski. U zvaničnom Fiatovom „press“ materijalu navodi se da je produžena verzija zadržala dizajnerski šarm kraćeg modela i da je u stanju ponuditi slobodan prostor dostojan karavana srednje klase, uz limuzinsku udobnost.

 

Kupcima su na raspolganju tri osnovna paketa opreme: Pop, Star i Lounge, zatim 19 različitih boja karoserije, sa šest kombinacija enterijera i 15 različitih dezena aluminijumskih naplataka. Sve je to dovoljno da se naprave 282 različite kombinacije. Uz doplatu kroz pakete dodatne opreme, moguće je dobiti enterijer presvučen kožom, zatim integrisani navigacioni sistem, u okviru kojeg dolazi i kamera za nadzor zadnjeg kraja vozila, koja pomaže pri parkiranju. Ovaj model će krajem juna biti prvo ponuđen na italijanskom tržištu, a nakon toga će njegova prodaja početi i u ostalim evropskim zemljama, po zasada nepoznatim cijenama.

 

MOTORI

Benzinci   

1.4 95 KS

0.9 TwinAirTurbo 105 KS

 

Dizelaši

1.3 MultiJet II 85 KS

1.6 MultiJet II 105 KS

 

Datum objave: 12/07/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook