Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Proizvodiće samo luksuzne električne automobile za gigante

Nova talijanska marka Aehra

Proizvodiće samo luksuzne električne automobile za gigante

Aehra za sada nema ni jednu skicu koju bi mogli da pokažu potencijalnim kupcima, ali prototip krosovera biće premijerno predstavljen u oktobru, limuzina će biti prikazana u februaru 2023. U zvaničnom saopštenju se navodi da kompanija planira da na tržište izbaci samo dva modela - limuzinu i krosover, a njihova proizvodnja će početi 2025. godine...


U luksuznom segmentu automobilskog tržišta, koje naglo raste, dolazi do popune: danas je svijetu otkrivena nova italijanska kompanija Aehra, sa sjedištem u Milanu. Aehra želi proizvoditi vrlo prostrana, luksuzna i tehnološki napredna električna vozila. Premijera prvog modela održaće se ove jeseni. Aehra je dizajnirao Filippo Perini, bivši Lamborghinijev dizajner. Pandemija COVID-19 postala je snažan katalizator za povećanje društvene nejednakosti u društvu: sve je više bogatih ljudi, žude za luksuznom robom, luksuzni startupi u auto-biznisu počeli su se pojavljivati kao gljive nakon kiše. Aehra je jedan od njih, kompaniju su osnovali Italijani Hazim Nada, stručnjak za teorijsku fiziku i primijenjenu matematiku, koji se obogatio u trgovanju "robom", te inženjer i poduzetnik Sandro Andreotti. Ime Aehra dolazi od latinske riječi aera, što znači vazduh i polazna tačka, odnosno nova era u tumačenju kreatora startupa.

 

 

 


Aehra želi da na globalno tržište donese nikad viđena električna vozila jer, citiram, "nijedan proizvođač danas ne koristi u potpunosti prednosti EV arhitekture." Poenta je da većina modernih električnih vozila izgleda isto kao i njihovi "ugljovodonične" kolege, njihovi programeri ne koriste prednosti rasporeda koje pruža električni pogonski sistem. Aehra želi svima pokazati kako treba da bude: njeni električni automobili će ponuditi nevjerovatan nivo udobnosti i slobode, unutrašnjost će biti dizajnirana i za košarkaše, odnosno ljude iznad 2 metra.

Datum objave: 30/06/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook