Naslovna > Automobili > Hyundai > i20 > Proljetno osvježenje i nove tehnologije

Hyundai i20

Proljetno osvježenje i nove tehnologije

U četvrtu godinu na evropskom tržištu Hyundai i20 ulazi sa novim adutima, modernijim dizajnom, novim bojama i kolor šemama, savremenijom multimedijom i sigurnosnim sistemima, te pet benzinskih pogonskih opcija...

 

Iz Hyundaijevih turskih pogona u gradu Izmitu na evropsko tržište u 2017. godini je isporučeno rekordnih 100.571 jedinica modela i20. Najbolji prodajni rezultat za korejski gradski model od 2008. godine do danas sjajan je pokazatelj kako se strpljivim i predanim radom dolazi do rezultata. Mada je primarno osimišljen i namijenjen tržištima u razvoju poput indijskog gdje se između ostalog i proizvodi za regionalne potrebe, aktuelni i20 se dokazao i kao punopravan gradski model, koji može da ostavi dublji trag i u najzahtjevnijim sredinama poput evropske. Kako bi ostao u sjajnom prodajnom ritmu i nastavio da niže rekorde Hyundai je i20 za sezonu 2018. dizajnerski osvježio i tehnološki unaprijedio. Originalni dizajn modela iz 2014. godine potpisao je mladi i talentovani dizajner Casey Hyun, koji je između ostalog radio na nekim najznačajnijim projektima za luksuzni Hyundaijev podbrend Genesis. On je osmislio i skrojio veoma dopadljivu i originalnu hatchback formu, koja je odlično prihvaćena od Hyundaijevih ljubitelja širom svijeta.

 

 

Zbog te činjenice Korejci nisu imali potrebe za krupnije rezove, već su postojeću formu jednostavno prilagodili svom aktuelnom dizajnerskom jeziku. U slučaju i20 to znači potpuno novu masku hladnjaka i prednji branik u koji je ona integrisana. Tu su i novooblikovana svjetla za maglu i minimalno promjenjena grafika glavnih svjetala. Zadnji dio vozila je osvježen sa novooblikovanim LED svjetlima, a tu su i drugačiji branik sa istaknutom sredinom i pomoćnim svjetlima. U okviru redizajna i20 je dobio i nova peta vrata na koja je sa branika preseljena registarska tablica. U najbogatijim paketima opreme i20 će biti dostupan u dvobojnim karoserijskim kombinacijama sa krovnim nosačima, krovom i kućištima retrovizora u „Phantom Black“ crnoj boji. Kupcima se nudi deset karoserijskih boja sa tri nove nijanse: Tomato Red, Champion Blue i Clean Slate. Za svježiji izgled su zaslužni i novi dezeni osnovnih 15 i opcionih 16-inčnih alu naplataka, kakvi se nalaze i na modelu sa promotivnih fotografija. U opcionoj opremi petovratnog modela se nalazi i panoramski stakleni krov. U unutrašnjosti manje-više poznata arhitektura sa multifunkcionalnim trokrakim upravljačem i analognim instrumentima u prvom planu. Iz Hyundaija poručuju da su kupcima ponudili svježiji izbor boja i dezena za presvlake sjedišta, koje sada imaju više mladalačkog karaktera.

 

 

U ponudi je kombinacija sa plavim ili crvenim centralnim umetkom i na oblogama vrata, koja vizuelno razbija dominantno crnilo plastične podloge. Osim u crnoj, plastika armature se može dobiti i u svjetlijoj sivoj nijanasi. U Hyundaiju ističu da i20 nakon redizajna u kabini zadržava najvažnije dosadašnje adute, veoma udobna sjedišta i uzornu prostranost u oba reda. Tu je i raskošan i jedan od najkapacitetnijih prtljažnika u klasi osnovne zapremine 326 litara. Kako bi bili u korak sa savremenom tehnologijom Korejci su razvili novu Display Audio multimediju sa sedam inčnim na dodir osjetljivim ekranom i opcionom navigacijom. Ovaj sistem jednostavno se povezuje sa „pametnim“ uređajima pomoću Apple Car Play i Android Auto aplikacija, te omogućava korištenje različitih internet sistema koji se ažuriraju u realnom vremenu. Hyundai svojim kupcima nudi četiri različita radio sistema, koji mogu da se kombinuju sa 3,8-inčnim ili pet inčnim monohromatskim ekranom. Hyundai još nije zvanično potvrdio da li će se redizajn odraziti na početnu cijenu osvježenog i20 modela niti kada će početi njegova prodaja na evropskom tržištu.

 

 


MOTORI
Pogonska gama je zasnovana na pet benzinskih opcija. Vrh ponude predstavlja savremeni 1.0 T-GDI turbobenzinski trocilindraš, koji u kombinaciji sa petostepenim ručnim mjenjačem razvija 100 KS. Hyundai nudi i njegovu jaču verziju od 120 KS, u paru sa šestostepenim ručnim mjenjačem ili sedmostepenim automatikom sa dvostrukim kvačilom. Zapreminski veći 1,2-litarski atmosferski četverocilindraš je dostupan isključivo sa petostepenim ručnim mjenjačem i to u dvije verzije, sa 73 i 83 KS. Najveći 1,4-litarski motor u ponudi nije i najjači, jer razvija 100 KS. Za njega je rezervisan isključivo šestostepeni ručni mjenjač. Svi motori dolaze sa serijskim start/stop sistemom.

 

 

SIGURNOST
Kako bi zadovoljio najstrože evropske sigurnosne standarde Hyundai je i20 od redizajna opremio sa SmartSense sistemom, koji uključuje različite sigurnosne i sisteme asistencije. Vozač i20 sada može da se osloni na sistem kontrole umora, te nadzora pravca u saobraćajnoj traci, sa vizuelnim i zvučnim obavještenjem, i laganom korekcijom putanje u slučaju prelaska preko linije ograničenja. Tu je i sistem koji pomoću prednje kamere nadzire put ispred vozila, detektuje opasnost i automatskim kočenjem pokušava spriječiti kontakt sa ostalim vozilima ili pokretnim i nepokretnim objektima. Vozač može i da se osloni na sistem automatskog podešavanja dugih svjetala koji je aktivan pri brzini iznad 45 km/h.


 

Datum objave: 15/05/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook