Naslovna > Automobili > Kia > EV6 > Prve fotografije električnog crossovera

Kia EV6

Prve fotografije električnog crossovera

Kia je danas prikazala prve fotografije novog električnog crossovera EV6, koji sa sobom nosi novi dizajnerski jezik, a svjetska premijera očekuje se do kraja mjeseca...

Kia je prikazala novi električni crossover EV6, automobil koji uvodi novi smjer dizajna za korejsku marku, predstavljajući ,,pomjeranje fokusa ka elektrifikaciji“. Kia EV6 je prvi u nizu novih automobila sa električnim pogonom kao dio strategije brenda koja podrazumijeva sedam novih električnih vozila do 2027. godine, a svi će koristiti prefiks EV. EV6 je prvi Kijin automobil zasnovan na novoj platformi za električna vozila E-GMP, a donosi i novi dizajnerski pravac.

 

 


Kia ovaj novi dizajn naziva ,,Digitalno lice tigra“, evoluciju svoje prethodne rešetke poznatije kao ,,Tigrov nos“. Osim toga, EV6 će biti prva Kia koja koristi novi nedavno predstavljeni logo kompanije. Električnim automobilima je potrebno vrlo malo protoka vazduha za razliku od automobila sa unutrašnjim sagorijevanjem, pa iz tog razloga EV6 ima veoma tanku prednju masku koja spaja prednje svjetlosne jedinice. I pored električne tehnologije, EV6 donosi elegantnu sportsku siluetu sa krovom koji blago pada ka nazad, zbog čega crossover izgleda mnogo privlačnije.

 


Nova E-GMP osnova omogućila je EV6 modelu i puno slobode kada je u pitanju dizajn enterijera. Jedan od ključnih elemenata enterijera je novi infotainment sistem nazvan Audio Visual and Navigation screen (AVN). Ovaj zakrivljeni panel visoke rezolucije izgleda moderno i dalje prenosi Kijinu evoluciju multimedije. Pored njega, kontrolna tabla donosi i digitalni displej ispred vozača, kao i kontrolu klima uređaja koja na dodir donosi haptične povratne reakcije. Prednja sjedišta su tanka i lagana, obložena ekološkom tkaninom od reciklirane plastike.

 


E-GMP arhitektura ista je kao i ona koju koristi sestrinski Ioniq 5 iz Hyundaija, pa se očekuje da EV6 ima isti pristup baterijskoj ponudi. To bi značilo izbor između baterija od 58 kWh i 72,6 kWh. Početni sa zadnjim pogonom mogao bi da ponudi snagu od 170 KS i 350 Nm, dok bi snažnija verzija dolazila sa snagom od 218 KS uz istu količinu obrtnog momenta. Pogon na sva četiri točka takođe bi trebalo da bude opcija uz prisustvo dva elektromotora. Zavisno od baterijskog pakovanja variraće izlazna snaga kao i sam domet, koji bi u najboljoj varijanti mogao dolaziti sa 482 km. Više informacija biće dostupno u narednom periodu.

Datum objave: 15/03/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook