Naslovna > Ineos > Grenadier > Prvenac za terenske avanture

Ineos Grenadier

Prvenac za terenske avanture

Prvi automobil novog automobilskog odjela britanske hemijske kompanije Ineos predstavlja duhovnog nasljednika Land Rover Defendera...

Ineos Grenadier dijeli iste kutijaste proporcije kao i stari Defender, sa sličnim oblikom vrata i prozora. Rešetka hladnjaka je ista kao u Land Rovera, kao i ravni poklopac motora, okrugla prednja svjetla i vertikalno postavljeno vjetrobransko staklo. Ispod prednjeg branika se nalazi zaštitini pleh za karter agregata. U dizajn Grenadiera su se umiješali i elementi Mercedesova G-Klase, što nije čudno ako se u obzir uzme Ineosovo partnerstvo sa austrijskom kompanijom Magna Steyr.

 

 

Ineos Grenadier je dizajnirao Toby Ecuyer koji je karijeru započeo kao arhitekta, a nedavno se uključio u dizajniranje luksuznih jahti. Ovo mu je prvi automobilski projekat, ali nedostatak iskustva u automobilskoj industriji on ne vidi kao problem, jer prema njegovim riječima ako ste dobri u dizajniranju jedne stvari, zašto ne bi bili jednako dobri i u drugim. On ističe da „ako možete dizajnirati toster, možete dobro dizajnirati i automobil. To je najviše povezano sa vašim principima, nego sa bilo čim drugim.“ Kako bi se uvjerio da je „na dobrom putu“ Ecuyer je proučavao brojna rješenja terenskih vozila od Unimoga, Jeep Willisa, Toyote Land Cruiser, Nissana Patrol, Forda Bronco i naravno Land Rovera. Kao i većina nabrojanih vozila Grenadier će imati konstrukciju karoserije postavljene na noseću čeličnu šasiju. Prema riječima inžinjera, ovaj terenac će biti prilično male mase sa kapacitetom vuče tereta od 3,5 tona i korisnim opterećenjem od jedne tone.

 

 

 

 

Unutrašnjost ovog terenca nije prikazana, ali Ineos je namjerava učiniti utilitarnom i funkcionalnom, bez nepotrebnog luksuza za ovakav tip vozila kao što su „fensi“ podne obloge, zvučna izolacija i ozvučenja. Kožne presvlake na sjedištima će se koristiti isključivo zbog trajnosti materijala, a na podu će se nalaziti otvori za pražnjenje koji će olašavati izbacivanje vode iz kabine. Ineosovi inžinjeri će takođe praktikovati „opušten“ pristup modifikacijama vozila, kupce će ohrabrivati da što više personalizuju dodatke na vozilu. Iz kompanije poručuju kako će se osigurati tačke za nadogradnju elemenata na šasiji i karoseriji, kao što su krovna svjetla i nosači.

 

 

 

 

 

Ineos je potpisao partnerstvo sa kompanijom BMW, kako bi se osigurala ugradnja trolitarskog rednog TwinTurbo šestocilindraša u benzinskoj i dizel varijanti u Grenadier. Obje pogonske jedinice će biti uparene sa osmostepenim ZF automatskim mjenjačem i konstantnim prenosom snage na sva četiri točka. Kao i Defender, Grenadier će imati dvije krute osovine, tri blokirajuća diferencijala i kućište prenmosa malog dometa. Prenos 4X4 je pretežno namijenjen za upotrebu na terenu i kao takav pruža minimalni kompromis na asfaltnoj cesti.

 

Prvi primjerci ovog zanimljivog terenca bi trebali stići na tržište tokom 2022. godine, početna cijena na britanskom tržištu bi trebala biti oko 55.300 eura plus porez i ostali troškovi...

Datum objave: 07/08/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook