Naslovna > Automobili > Mini > Roadster > Prvi dvosjed bez krova
FOTO GALERIJA (10)

Mini Roadster 2012

Prvi dvosjed bez krova

U svom prvom Roadster izdanju Mini zadržava stare kvalitete, ali i nudi jedinstven užitak u vožnji za dvoje...

Proširivši svoju gamu za novi šesti model Roadster, Mini je na detroitskom sajmu automobila potvrdio da nipošto neće ispustiti lidersku poziciju u klasi malih premijum automobila. Mini Roadster je prvi otvoreni dvosjed u istoriji ovog kultnog britanskog proizvođača, koji je od 2001. godine u vlasništvu njemačkog BMW-a. Iako predstavlja potpuno novu karoserijsku kreaciju, Roadster svakim svojim detaljem predstavlja čistokrvni Mini.

 

Čak i uz zatvoren krov odiše elegancijom, a za razliku od standardnog modela, Minija Clubman ili Minija Cabrio, njegova silueta je dizajnerski jasno podijeljena u tri različite sekcije, koje čine: motorni i putnički prostor, te prtljažnik. Pored nezaobilaznih okruglih svjetala, prepoznatljivog grila, te platnenog krova, kojim se upravlja ručno, Mini Roadster prepoznatljiv je i po zadnjem spojleru, koji se pomoću poluga od nerđajućeg čelika podiže pri brzini od 80 km/h. Za postizanje mišićave siluete Roadstera zaslužno je i za 20 mm niže ogibljenje u poređenju sa Mini Cabrioletom, koje će svakako uticati na još oštrije ponašanje u vožnji.

 

Budućim vlasnicima ovog modela pružena je mogućnost personalizacije, tako da se u ponudi nalaze i za Mini vozila tipične ukrasne pruge na poklopcu motora, kao i različiti setovi lakih naplataka promjera od 15 do 17 inča. Atraktivna unutrašnjost začinjena je kvalitetnim materijalima, odličnom završnom obradom i bogatom opremom. Roadster je na evropskom tržištu dostupan sa četiri pogonska agregata, uključujući i dizelsku opciju, koja neće biti ponuđena u SAD. Najkapacitetniji model predstavlja John Cooper Works verzija, koju pokreće 1.6-litarski TwinPower Turbo agregat od 211 KS, sposoban da ovaj dvosjed do 100 km/h ubrza za samo 6,3 sekunde. Ništa manje spektakularna nije ni Cooper S verzija, pogonjena jednakim 1.6 TwinPower Turbo motorom, ali sa 181 KS, ali sasvim dovoljnom da Minijevog Roadstera do 100 km/h katapultira za 6,7 sekundi.

 

Sa druge strane, osnovnu verziju pogoni atmosferski 1.6-litraš, koji je sa 121 KS sposoban da do 100 km/h stigne za odličnih 8,7 sekundi. Veoma interesantnu opciju predstavlja i jedini dizelaš u ponudi, model Roadster SD, koji ispod prednjeg poklopca krije 2.0-litarski common-rail agregat od 143 KS i 305 Nm obrtnog momenta. Sa ovim motorom, Minijev dvosjed 100 km/h hvata za 8,1 sekundu, a u stanju je ostvariti maksimalnu brzinu od 212 km/h, a sve to uz prosječnu potrošnju od samo 4,5 litara goriva. Prvi Mini Roadster već se nalazi u prodajnim salonima širom svijeta, a na Starom kontinentu se može kupiti po cijenama između 23.700 i 35.265 eura, koliko košta najekskluzivnija John Cooper Works varijanta.

 

Datum objave: 18/06/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook