Veliki broj proizvođača prati trend elektrifikacije, među njima se našao i General Motors, koji za svoju buduću električnu flotu razvija novu BEV platformu, ali koja će biti spremna tek za 3 godine. Kada je u pitanju prodaja vozila ovog brenda, 2018. godina se pokazala veoma dobrom za Cadilac kada je prodano rekordnih 382.000 vozila, ali istovremeno je zabilježen i pad u SAD, što je izazvalo zabrinutost ove kompanije koja je tokom protekle 4 decenije, većinu prodaje ostvarivala upravo na ovom tržištu.
Stvari bi se u budućnosti mogle mijenjati postepenom elektrifikacijom vozila. Prema svemu sudeći na ovom polju konkretnije stvari će se početi dešavati tek 2022. godine. Proizvođač u tom prediodu planira da predstavi svoj prvi potpuno električni model zasnovan na novoj platformi, koja će biti pogodna za različite tipove vozila, kao i za pogon na jednoj ili obe osovine, ali i upravljač na lijevoj, odnosno desnoj strani vozila.