Naslovna > Automobili > Peugeot > E-Expert > Prvi kombi sa vodoničnim gorivnim ćelijama

Peugeot E-Expert

Prvi kombi sa vodoničnim gorivnim ćelijama

Proizvođač napominje da je ovo prvi komercijalno dostupan FCV kombi i da ima veći domet od BEV verzije...

Peugeot je upravo predstavio svoj E-Expert Hydrogen, prvi kombi sa vodoničnim gorivnim ćelijama dostupan danas. Njegov pogonski sklop je identičan Peugeot E-Expert BEV, ali umjesto velike baterije od 75 kWh, umjesto toga ima manji paket od 10,5 kWh i rezervoare (koji se nalaze u podu vozila) koji mogu pohraniti 4,4 kg vodonika pod pritiskom. Sa punim rezervoarom, E-Expert FCV ima WLTP domet od 400 km, više od E-Expert BEV čiji je domet 340 km. Dopunjavanje goriva traje oko 3 minute, ali takođe možete jednostavno napuniti bateriju do 11 kW zahvaljujući ugrađenom punjaču. Peugeot ne pominje domet na baterijama bez pomoći gorivne ćelije koja daje snagu, ali je vjerovatno oko 50 kilometara.

 

 

 


Snaga se šalje na jedan prednji motor koji stvara 136 KS i 265 Nm obrtnog momenta. Ima potpuno istu unutrašnju zapreminu kao i BEV varijanta, kao i nosivost od 1.100 kg i ograničenje vuče od 1.000 kg. Proizvođač napominje da se u normalnom radu kombi oslanja na struju pohranjenu u bateriji. Goriva ćelija se aktivira samo pod jačim ubrzanjem ili kada se penje uzbrdo. Vozilo, naravno, ima regenerativno kočenje koje skuplja električnu energiju pri usporavanju.

 


Peugeot takođe napominje da će sav vodonik koji se koristi za pogon ovog vozila biti nabavljen iz Francuske, iako nije jasno gdje će biti dostupan. Vozilo će biti proizvedeno u Francuskoj, a zatim će biti poslato u Riselshajm u Njemačkoj, gdje će biti pretvoreno da radi na vodonik. Prodaja je trebala početi krajem prošle godine, ali zapravo još nije u prodaji. Stellantis, kompanija u čijem je vlasništvu Peugeot, nedavno je organizovala događaj medijske vožnje za kombi sa vodonikom (dostupan i kao Opel/Vauxhall Vivaro-E Hydrogen) gdje su učesnici smatrali da su vozila prilično privlačna.

Datum objave: 11/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook