Naslovna > Automobili > Toyota > Auris > Prvi put bez dizel motora
FOTO GALERIJA (17)

Toyota Auris

Prvi put bez dizel motora

Sa novim Aurisom Toyota i evropskim kupcima nudi tri pogonske opcije. Jedna je čista benzinska, a dvije predstavljaju hibridne kombinacije benzinskog i elektromotora...

Mada su mnogi smatrali da će odricanje od slavnog imena Corolla, pod kojim je od 1966. do 2006. godine prodato više od 30 miliona Toyotinih vozila, skupo koštati japanski kompakt to se nije desilo. Auris ili na latinskom jeziku „zlato“ je uspješno amortizovao navedeni prelaz i u dvije prethodne generacije privukao pažnju 1.232.500 kupaca na tlu Evropske unije. Ako bi njima pridodali i rezultate sa Balkana, te i iz Švajcarske, broj prodatih Aurisa vjerovatno bi se približio cifri od 1,5 miliona, što je pažnje vrijedan rezultat. Treća generacija Aurisa predstavljena je na sajmu automobila u Ženevi u hibridnom HSD izdanju. Odlikuje se dinamičnijim vanjskim izgledom, koji sada nudi i dozu sportske agresivnosti, što je svojevrsna novost za Toyotine kompaktne automobile. Novi model je duži i niži, te se sada može pohvaliti dinamičnijim i upečatljivijim izgledom prednjeg kraja sa veoma specifičnim LED svjetlima. Ukupna dužina i međuosovinski razmak su povećani za 40 mm, dok je visina smanjena za 20. S druge strane, donji rub vjetrobrana spušten je za 47 mm u odnosu na aktuelni Auris što je rezultiralo atraktivnijim i elegantnijim oblikom.

 

 

Poklopac motora je takođe spušten, što je omogućilo viši nivo sigurnosti i bolju preglednost puta. Novi izgled prednjeg dijela je dodatni iskorak u Toyotinim filozofijama dizajna „under priority catamaran“ i „keen look“. Istovremeno, zadnji dio je postao zaobljeniji i dinamičniji zahvaljujući sportski prozirnim dvodijelnim LED svjetlima. Atraktivan dizajn novog Aurisa dodatno je naglašen opcionim dvobojnim karoserijskim kombinacijama, koje kombinuju osnovnu boju s crnim krovom, bočnim stubovima i okvirom maske hladnjaka. Enterijer donosi potpuno drugačiju arhitekturu, koja je s druge strane veoma slična rješenju iz nove Toyote Rav4. Ispred vozača su djelimično digitalizovani instrumenti sa velikim kolor ekranom u sredini i klasičnim analognim obrtomjerom, te pokazivačima nivoa goriva i temperature motora sa strana. Najviša tačka centralnog grebena je rezervisana za na dodir osjetljivi standardni 7 ili opcioni 8-inčni ekran multimedijalnog sistema ispod kojeg su stilizovani ventilacioni otvori i klasični klima uređaj sa rotirajućim potenciometrima za podešavanje temperature. Tu je i novi multifunkcionalni upravljač sa čak 19 daljinskih komandi. Par klasičnih tastera zadržano je oko ručice mjenjača, na vratima i sa lijeve strane iza upravljača.

 

 

U Toyoti ističu da će poput novog Rav4 modela i Auris dobiti najsavremeniju garnituru sjedišta, koja prema Japancima donose viši nivo udobnosti i bolje držanje tijela u dinamičnoj vožnji. Na spisku opcija nalaze se detalji poput panoramskog krova ili JBL audio sistema. U kabini se nalazi nekoliko USB utičnica, multimedija će se moći dobiti sa Wi-Fi Hot spot sistemom za bežičnu inetrnet konekciju. Novi Auris je razvijen na najsavremenijoj Toyotinoj TNGA platformi na kojoj osim njega „leže“ novi Rav4, te veoma popularne Toyotine „američke“ limuzine Camry i Avalon. Japanci ističu da nova platforma osim komfornije i prostranije kabine, pruža i puno više dinamike u vožnji. U poređenju sa drugom generacijom novi Auris ima 20 mm niže težište, a tu su i zadnje multi-link vješanje, te veća torziona krutost koja je postignuta zahvaljujući primjeni čelika velike čvrstoće sa ojačanjima na najopterećenijim mjestima. Sve to zajedno prema Toyoti pridonosi boljoj upravljivosti i stabilnosti uz zadržavanje visokog stepena udobnosti u vožnji. Prodaja novog Aurisa na evropskom tržištu trebalo bi da startuje u toku ove godine, a on će se kao i do sada proizvoditi u Velikoj Britaniji.

 

 


MOTORI
Toyotina najava da će u 2018. godini na evropskom tržištu prestati nuditi dizel motore uslovila je da pogonsku gamu novog Aurisa čine tri nedizelske opcije. Prva je 1,2-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor sa 116 KS, koji nam je poznat iz druge generacije Aurisa. Druga i treća pogonska kombinacija su hibridne i donose spoj elektromotora i 1.8, odnosno 2.0-litarskih benzinskih motora. Prva raspolaže sa 122 KS, a druga, koja je i najveća pogonska novost u Aurisovoj gami čak 180 KS.


 

Datum objave: 15/05/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook