Naslovna > Automobili > Alfa Romeo > Tonale > Prvu globalna komunikaciona kampanja u SAD

Alfa Romeo

Prvu globalna komunikaciona kampanja u SAD

Nakon premijere na društvenim mrežama brenda, reklama će se emitovati na TV kanalima u SAD u nedelju, 24. oktobra tokom trke Formule 1, koja će se održati u Ostinu, u Teksasu, na poznatoj Stazi Amerike (COTA)...

Kampanja je interpretacija sredstava komunikacije brenda Alfa Romeo; ona crpi inspiraciju iz novih vrijednosti i novog koncepta pripadnosti brendu, koji prevazilazi tehničke specifikacije automobila. Vožnja Alfa Romeo automobila je jedinstveno iskustvo za čula, koje ispunjava vozača dubokim emocijama. Komunikacija se više ne fokusira samo na performanse: sport ostaje u genetskom kodu brenda, ali ono što je važno su emocije inspirisane vožnjom Alfa Romeo automobila. Snažna osjećanja, jedinstvena po svom intenzitetu, tipična za ljude koji vole i hrabro pristupaju životu i svim dugotrajnim vrednostima brenda Alfa Romeo.

 

 

 

 

 

 

Olivije Fransoa, globalni direktor marketinga kompanije Stellantis: „Pokretanje naše kampanje „Bliski susret sa životom“ za brend Alfa Romeo tokom Gran prija u SAD ovog vikenda nije slučajno. Time pravimo omaž bogatom trkačkom nasljeđu brenda koje doseže do 1910. i početaka Formule 1 1950. godine, kada je Alfa Romeo ne samo učestvovao, već smo bili i šampion u prvoj godini, osvojivši prvo mesto sa Đuzepeom Farinom i modelom Alfetta 158. „Bliski susret sa životom“ slavi dragoceni automobilski pedigre koji nastavlja da se razvija i ispunjava svoje izuzetno obećanje vozačima Alfa Romeo automobila na putu svakog dana.“ Jean Philippe Imparato, Direktor brenda Alfa Romeo: „Za Alfa Romeo, kampanja „Bliski susret sa životom“ je veoma veliki korak napred ka njegovoj budućnosti kao svjetskog premijum brenda.“ Dok ostaje vijeran genetskom kodu brenda – koji otjelotvoruje plemeniti italijanski sportski duh još od 1910, ova reklama svjedoči o njegovom hrabrom stavu i jedinstvenoj sposobnosti da pruži kupcima moćno iskustvo. Ovo je prvi put da koristimo jedan jezik širom sveta, u direktnoj poruci svima koji dele vrednosti brenda Alfa Rome.“ Globalna kampanja, koja pokazuje inkluzivnu moć brenda koji može da inspiriše univerzalne emocije, koje se dele širom sveta. Vožnja automobila Alfa Romeo zato postaje svakodnevno sveobuhvatno iskustvo, u gradu ili van njega, radi uživanja ili radi prostog svakodnevnog kretanja. Ovu zanimljivu kampanju razvio je TRG (The Richards Group), nezavisna agencija iz Dalasa, a reditelj je Salomon Lighthelm, poznati reditelj koji već godinama radi sa nekim od najvećih zvjezda međunarodne muzičke scene i sa nekim od najvećih premijum brendova u automobilskom svijetu i izvan njega. Direktor fotografije je Danijel Buke, koji je prethodno radio na Zvuku metala, filmu nominovanom za Oskara 2021. Za muziku je odabran aranžman Vltave iz Smetanine Moje zemlje,  u izvođenju Flavija Ibe.

 

Datum objave: 22/10/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook