Naslovna > Motocikli > R kao ekskluziva
FOTO GALERIJA (8)

Triumph Daytona 675R

R kao ekskluziva

Jedan od motocikala za ovu godinu, koji je izazvao veliku pažnju u motoindustriji je dorađeni model izvrsne Triumph Daytone 675, koji sada nosi dodatnu oznaku R. Ovaj model namijenjen je vozačima koji osim uobičajene vožnje dosta vremena provode na trkaćoj stazi...

Kada se Triumph vratio u sportsku klasu motocikala i pored slabog nastupa njegovih prethodnika bilo je jasno da se iza brda nešto veliko valja. Menadžer za razvoj ovog britanskog proizvođača Ross Cliford povratak na velika vrata motosporta tada je objasnio rečenicom: “Ja sam tražio da Triumph jednostavno zaboravi na model TT600, koji nikada nije bio ni blizu sličnim proizvodima velikih japanskih kompanija. Lansiranjem trocilindrične Daytone 675 rođen je motocikl koji može parirati bilo kojem drugom, pri čemu najviše mislimo na japansku konkurenciju“.

 

 

 

 


I dizajn nove R Daytone je izuzetno čist i bez suvišnih detalja, ali nažalost i lako uporediv sa najvećim japanskim konkurentima. Kompaktne dimenzije i arhitektura aluminijumskog okvira, koji se proteže iznad, a ne oko agregata, uticali su na izuzetno usku siluetu, te veoma komforan položaj vozača. Istovremeno sam okvir nije dizajniran da samo izgleda atraktivno, već je u odnosu na prethodni lakši za 2,5 kg. Sva ova poboljšanja prilično su uticala i na krajnju težinu od samo 162 kg, što je u odnosu na dosadašnju standardnu Daytonu 675, ušteda od 3 kg.


 

 


Na sniženje mase uticale su i probrane komponente, koje u slučaju ogibljenja dolaze od strane renomiranog proizvođača Ohlins. Promjer štapova potpuno podesive NIX30 prednje upside-down viljuške od 43 mm i zadnjeg TTX36 monoshock amortizera uz 17-colne ultralake petokrake aluminijumske naplatke, obezbjeđuju R modelu još bolju podlogu za oštre vozne karakteristike. Što se tiče kočnica, odabrane su četveroklipne Brembo i jednoklipne radijalne čeljusti Nissin, sa prednjim diskovima promjera 308 i zadnjim od 220 mm. U pogledu agregata nema promjena, tako da Triumph Daytona 675R i dalje raspolaže ultrakompaktnim trocilindričnim motorom opremljenim sekvencijalnim Multipoint ubrizgavanjem goriva, iz kojeg je pri 11.500 o/min izvučeno maksimalnih 125 KS.

 

 

 

Osim karakterističnog zvuka, ali dodatno naglašenog 3 u 1 izduvnim sistemom sa prigušivačem pozicioniranim ispod sjedišta, Triumphov trocilindraš je po izjavama njegovih kreatora potpuno ravnopravan japanskim agregatima slične zapremine, a zahvaljujući maloj težini, te spuštenom težištu, od njih pruža čak i bolje krajnje karakteristike. Nema sumnje da će i dorađena Daytona 675R biti jedan od najpoželjnijih motocikala u klasi, jer us sjajne vozne osobine sada joj je dodata i nota ekskluzivnosti. Srčani „britanac“ je već debitovao na evropskom tržištu, gdje se prodaje po cijenama od 12.790 eura

 

Datum objave: 24/04/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook