Naslovna > Automobili > Hyundai > Santa Fe > Radikalan redizajn i nova platforma
FOTO GALERIJA (10)

Hyundai Santa Fe

Radikalan redizajn i nova platforma

Nakon nešto manje od dvije godine, koliko je na tržištu provela prvobitna četvrta generacija Santa Fea, Hyundai je radikalno redizajnirao ovaj model i pripremio za njega potpuno novu platformu i hibridni pogon...

Četvrta generacija najvećeg Hyundaijevog evropskog SUV modela Santa Fe predstavljena je 2018. godine, a od prošle je dostupna i na našem tržištu. Mada je riječ o relativno mladom automobilu, Korejci nam već nude njegovu temeljno redizajniranu verziju, koja bi se po mnogim parametrima mogla nazvati i potpuno novim modelom. Naime, redizajnirani Santa Fe zasnovan je na potpuno novoj i savremenijoj platformi, koja osim klasičnih benzinskih i dizel motora može da se kombinuje i sa sve popularnijom hibridnom tehnologijom.  

 

 

 

Najočiglednije promjene na novom Santa Feu su one estetske prirode. Prednji dio automobila je potpuno promijenjen, sa novom i do sada najširom hromiranom maskom hladnjaka koja je viđena na jednom evropskom Hyundaijevom modelu. Karakterističan dizajn dobile su i nove svjetlosne grupe, sa duplim glavnim svjetlima i dnevnom LED „trepavicom“ kroz koju je integrisano stilizovano slovo T. Donji dio branika sada krasi masivna metalizirana oplata, a u istom stilu je naglašena i maska hladnjaka sa karakterističnom 3D saćem. Najveća novost s boka su moderno stilizovani 20-inčni alu naplaci, te oplate rubova blatobrana i donjeg dijela vrata ofarbane u boji karoserije. U istom stilu, sa puno više lakiranih i metaliziranih površina i ukrasa umekšan je i off-road dizajn Santa Fe-a otpozadi, gdje se sada ističu dvije crvene lajsne. Jedna je reflektujuća i integrisana je u branik, a druga koja spaja zadnja svjetla je aktivna i opremljena LED diodama, sa ciljem povećanja uočljivosti korejskog SUV-a po lošem vremenom. Sa redizajnom Santa Fe je ostao i bez klasičnih izduvnih otvora, koji su sakriveni iza zadnjeg branika. Sve u svemu, nakon vizuelnog osvježavanja najveći korejski SUV izgleda osjetno elegantnije, bogatije i profinjenije.

 

 

 

Velike promjene desile su se i u enterijeru. Dosadašnji analogni instrumenti zamijenjeni su sa savremenijim digitalnim, koji imaju karakterističnu zelenu grafičku postavku u hibridnoj pogonskoj verziji. Značajno je unaprijeđena i multimedija, sa kojom vozač komunicira putem novog 10,25-inčnog na dodir osjetljivog ekrana visoke rezolucije. Najveća novost je takozvana plivajuća centralna konzola na kojoj se nalazi mnoštvo klasičnih komandi poput prečica za pristup pojedinim segmentima multimedije, preko onih za upravljanje klima uređajem do pogonskih i komfornih funkcija. Nema više ni klasične ručice automatskog mjenjača kao kod prethodnog modela, već su tu sada četiri tastera koja smo mogli da vidimo u novoj Sonati i luksuznim Genesis modelima. U visokom stilu i sa kvalitetnom kožom obloženi su trokraki upravljač, te grijana i ventilisana sjedišta, ali i mnogo sitni detalji u ostatku enterijera.

 

 

Novi Santa Fe u salone širom Evrope trebalo bi da stigne početkom jeseni, kada će biti poznate i cijene pojedinačnih modela.

 

 

 

POGON

Nakon kompaktne električne i hibridne Kone, Hyundai je elektrifikovani pogon implementirao i u raskošni Santa Fe. To mu je omogućila potpuno nova platforma koja je prilagođena najnovijoj generaciji Smartstream hibridnog i plug-in hibridnog pogona, čije specifikacije korejski proizvođač još nije objavio. Ipak, očekuje se da ova konfiguracija bude ista kao kod nove Kie Sorento, odnosno da kombinuje 1,6-litarski turbobenzinski motor i elektromotor sa 230 KS. U pogonskoj gami ostaje i 2,2-litarski dizel motor sa 202 KS. Obje pogonske kombinacije biće uparene sa automatskim mjenjačem i 4x4 pogonom.

Datum objave: 19/09/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook