Naslovna > Motocikli > Radikalno tipična Honda
FOTO GALERIJA (9)

Honda VTX1300C

Radikalno tipična Honda

Već duži niz godina na chopper motocikle gleda se kao na čistokrvnu strast na dva točka. Upravo zbog toga mnogi proizvođači u svom programu imaju barem jedan model ove klase, u koju je odskora uvršten po mnogo čemu izvanredni Hondin model VTX 1300C…

Osnova gradnje svih pravih chopper motocikala je jednostavnost. Međutim, Honda je odlučila da modelom VTX 1300C ode korak dalje, udarajući tako direktno na brojnu konkurenciju, iz koje se naravno izdvaja i najveće ime u ovom segmentu – američki Harley Davidson. Kao i sve Hondine motocikle i VTX 1300C karakteriše izvanredan kvalitet izrade, vrhunski materijali, ali i dizajn koji nikada nije bio bliži američkim korijenima, gdje je i rođena ova vrsta motocikala. Honda VTX 1300C u suštini predstavlja novu vrstu cruisera, ali takvog da jasno otkrije Hondinu divlju stranu i njeno shvatanje termina chopper. U pogledu agregata, upotrebljen je V-twin zapremine 1312 ccm sa uglom između cilindara od 52 stepena, koji se gorivom napaja pomoću direktnog ubrizgavanja, zaslužan i za relativno nisku potrošnju goriva od nepunih pet litara na 100 kilometara.

 

 

 

 

 

U poređenju sa sličnim prethodnikom, reprofilisane su bregaste osovine, a instaliran je i potpuno novi izduvni sistem, koji ovom modelu osiguravaju jedinstven zvuk. Istovremeno, radijatori za rashladnu tekućinu agregata dizajnirani su tako da pruže “tradicionalni” izgled.
Za cruisere i choppere stil je glavna i najvažnija osobina, tako da je model VTX 1300C u stvari prekretnica u ovoj klasi motocikala.

 

 

 

Ukupni klasični profil naglašava tipični chopper izgled, za šta su zaslužni i široka prednja viljuška, mali visoko postavljeni rezervoar zapremine 12,8 litara pozicioniran odmah iza jednostavnih instrumenata i niklovanog fara. Ipak, cijelim motociklom dominira niklovani V-twin agregat, koji sa uskom prednjom i tipično trbušastom zadnjom gumom tvori prepoznatljivu chopper cjelinu, naglašenu i takozvanim hard-tail zadnjim dijelom, gdje su smještena tijela u LED tehnologiji. Duga, niska šasija sa ispruženim tragom prednjeg točka te zadnje aluminijumsko rame ovješeno na mono amortizer osiguravaju neobično udobnu kombinaciju, koja je daleko iznad norme za jedan chopper. Sa svojim atraktivnim “muškim” izgledom, zvukom i samim osjećajem u vožnji, Honda je na maestralan način finalizovala svoj fabrički chopper, koji je specifičan i po tome što ima najduži međuosovinski razmak u svom proizvodnom programu od čak 1.805 mm. Za kupce koji žele dodatno personalizovati model VT 1300C i učiniti ga još jedinstvenijim, ponuda dodatne opreme je i više nego velika.

 

 

 

Hondin chopper će biti dostupan u dvije boje –  u plavoj metalik sa posebnim efektom odsjaja, te grafit crnom, koja i na najbolji način naglašava ekstravagantan stil ovog motocikla. Ono što svakako treba napomenuti je i to da će se Honda VTX 1300C u Evropi prodavati sa opcionim C-ABS sistemom, koji u jednakom modelu za tržište SAD, ali sa imenom Fury neće biti dostupan. Ono što je ipak najvažnije je činjenica da je ovaj model i pored svog radikalnog izgleda i dalje prava Honda, što u prevodu znači da je još jednom postignuta gotovo idealna ravnoteža ravnoteža estetike, kvaliteta, lakoće vožnje i odlične ekonomičnosti. Kada se sve sabere, cijena na evropskom tržištu od 14.150 eura čini se i više nego odmjerena.

 

Datum objave: 11/05/2010
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook