Naslovna > Automobili > Toyota > Hilux > Radnička šminka

Toyota Hilux

Radnička šminka

Mada je primarna Hiluxova namjena da tegli i vuče teret, te da savladava najteže off-road terene, Toyota je odlučila da ga prigodno ušminka…

Na sajmu komercijalnih vozila u engleskom Birminghamu, Toyota je predstavila novu i posebno opremljenu verziju njenog najpoznatijeg pick-up modela Hilux, nazvanu Special Edition. Ona je dostupna u dvije karoserijske kombinacije kao Double Cab i Extra Cab model. U odnosu na ostale Hiluxove verzije, Special Edition model se s vana prepoznaje po tamnosivim ili crnim ukrasnim elementima, odnosno maski hladnjaka, okvirima prednjih svjetala za maglu, ručkama na vratima i stranici prtljažnika, te kućištima retrovizora i lakiranim dijelovima zadnjeg branika. Za Special Edition Hilux pripremljena su i dva različlita dezena 18-inčnih aluminijumskih naplataka. Iz Toyote naglašavaju da će dvobojni alu naplaci biti dostupni isključivo na zapadnoevropskom tržištu, odnosno da će finiš na točkovima za Istočnu Evropu biti dezeniran nešto drugačije.

 

Novi Toyotin pick-up ima i jedinstven crni enterijer sa hromiranim ukrasnim detaljima i plastičnim umecima ofarbanim sjajnim crnim klavir lakom. U okviru grafike TFT ekrana na novoj instrument tabli ubačena je i specijalna animacija sa slikom Special Edition modela, koji osim ovog detalja ima i jedinstveno stilizovan ključ. Kao i njegove standardne verzije i Hilux Special Edition serijski dolazi sa Toyota Safety Sense (TSS) sigurnosnim i sistemima asistencije vozaču, koji između ostalog uključuju sistem automatskog kočenja sa mogućnošću prepoznavanja pješaka i biciklista, zatim tempomat s radarskim prilagođavanjem brzine, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova i upozorenje na gubitak pravca u saobraćajnoj traci. Prvi modeli osme generacije Hiluxa iz ove serije kupcima će biti isporučeni u avgustu, do kada bi trebalo da bude formirana i njihova cijena.
POGON
Za pogon Special Edition modela Toyota je namijenila standardni četverocilindarski 2,4-litarski D-4D dizel motor sa 150 KS i 400 Nm obrtnog momenta, koji je kombinovan sa šestostepenim automatskim mjenjačem i pogonom na sve točkove. Uz klirens od 28 centimetara i napadni ugao od 30 stepeni, Toyotin pick-up može da se pohvali i sa mogućnošću elektrohidrauličke blokade centralnog i 100% blokade zadnjeg diferencijala. Hilux može na sebi da ponese nešto više od tone tereta i da povuče priključno vozilo s kočnicama do mase od 3,2 tone.

Datum objave: 30/07/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook