Naslovna > Automobili > Dacia > Sandero > Radost srednje klase
FOTO GALERIJA (12)

Predstavljamo - Dacia Sandero

Radost srednje klase

Četiri godine nakon Logana rumunski proizvođač predstavio je Sandero, pristupačan, prostran i robustan hatchback model, sa kojim namjerava motorizovati srednju klasu

Rumunska autoindustrija se nakon dugogodišnjeg životarenja na margini, zahvaljujući Renaultu polako, ali sigurno, vraća na puteve stare slave. Predstavljanje robustnog i glomaznog, ali nadasve jeftinog Logana bio je presudan potez, koji se pokazao izuzetno uspješan, pa su nakon limuzine nastale još tri karoserijske verzije - MCV, VAN i Pick-up. Stalan rast prodaje širom svijeta, a naročito u zapadnoj Evropi, uslovio je investiciju od 147 miliona eura za razvoj potpuno novog petog modela Sandero. Za razliku od kockastog Logana, Sandero je na prvi pogled dinamičan i dopadljiv hatchback sa modernim dizajnerskim potezima. To se posebno odnosi na zakošeni prednji dio izveden po uzoru na nekadašnji Renault Megane. Bočna linija dočarava robustnost, dok jednostavan stražnji kraj nagovještava stamenitost porodično orijentisanog vozila.

 

 

 

Unutrašnjost je osvježena, što se vidi na modernoj i funkcionalnoj centralnoj konzoli i brojnim dekorativnim detaljima, kao i novodizajniranom troktrakom upravljaču. Iako se to na prvi pogled ne može zaključiti, Sandero nudi izuzetno mnogo putničkog prostora, prvenstveno zahvaljujući dužini od 4,02 metra i širini od 1,75 metara, odnosno međuosovinskom razmaku od 2,59 metra. Zapremina prtljažnog prostora od 320 litara (1.200 litara sa preklopljenom zadnjom klupom) sasvim je u prosjeku klase. Dacia Sandero je postavljena na istu B0 platformu kao i Logan, što obećava dobru stabilnost i udobnost, te hvale vrijednu robustnost, naročito na lošijim prometnicama, čemu doprinosi i raskošan klirens od 155 mm. Ponuda agregata identična je Loganovoj i uključuje dva benzinca (1.4 sa 75 KS i 1.6 sa 90 KS), odnosno dva dizelaša (1.5 dCi sa 70 i 85 KS).

 

 

Sigurnost je na visokom nivou, tako da je Sandero opremljen kapacitetnim kočionim sistemom, elastičnim materijalima sa programiranim „gužvanjem“, pojasevima sa tri tačke, te sa opcionalna četiri zračna jastuka. Dokaz kvaliteta novog rumunskog automobila jeste i standardna garancija od tri godine ili 100.000 km. Prodaja Sandera u Evropi počinje u junu. Iako cijene još uvijek nisu formirane, očekuje se da će biti na nivou limuzinske verzije Logana.

Datum objave: 03/04/2008
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook