Naslovna > Automobili > Škoda > Fabia > Rally2 predstavljen u Praškom Nacionalnom tehničkom muzeju

Škoda Fabia RS

Rally2 predstavljen u Praškom Nacionalnom tehničkom muzeju

Posjetioci mogu pogledati i otvoreni automobil L&K RK/M koji je prije 110 godina slavnom grofu Aleksandru “Saši” Kolowratu osigurao pobjedu...

Škoda Auto je u Nacionalnom tehničkom muzeju u Pragu zvanično predstavila jedan od dva Škoda Fabia RS Rally2 prototipa, namijenjenog za asfaltne staze. Tom prilikom je u čast više od 120 godina dostignuća ove kompanije u motosportu izložen i motocikl L&K CCR. Služio je kao osnova za pobjedničko učešće u prvenstvu Dourdan 1905. godine.  "Motosportske verzije Škode Fabije se na međunarodnim stazama za trke već decenijama uspješno suprotstavljaju konkurenciji. To na impresivan način pokazuje da su naša kompanija i Češka Republika širom svijeta poznati po tehničkoj izvrsnosti, izvanrednoj preciznosti proizvodnje i maksimalnoj pouzdanosti u automobilskoj industriji. Trenutni Fabia RS Rally2 ima sve preduslove da nastavi uspjeh svog prethodnika i da oblikuje dugu tradiciju motosporta našeg brenda u godinama koje dolaze. Drago mi je što danas predajemo jedan od dva prototipa u zbirku vozila Narodnog tehničkog muzeja, čime održavamo dugogodišnje partnerstvo sa ovom izvanrednom kulturnom institucijom“.

 

 

 


Škoda Fabia Rally2 se temelji na naslijeđu jednog od najuspješnijih svjetskih trkačih vozila posljednjih godina. Za svoj najnoviji model, odjeljenje Škoda Motorsport razvio je novi motor, poboljšao upravljanje, pogon i elektroniku i dodatno poboljšao sigurnost vozača i suvozača. Opsežna testiranja na asfaltu, šljunku i ledu u različitim vremenskim uslovima rezultirala su automobilom za trke koji je idealan za vozače koji teže ka pobjedama i titulama.

 

 

 

 

Fabiju RS Rally2 pokreće 1,6l četvorocilindarski motor sa turbo punjačem, koji je zasnovan na 2.0 TSI motoru iz EA888 porodice benzinskih TSI pogonskih sklopova koji se takođe nalaze ispod poklopca motora aktuelnih Škoda RS modela. Trenutna verzija ima snagu od približno 289 KS. Maksimalni obrtni moment od 430 Nm prenosi se na sva četiri točka preko optimizovanog sekvencijalnog mjenjača sa pet brzina i diferencijala. Šira karoserija i duže međuosovinsko rastojanje poboljšavaju raspodjelu težine.

Datum objave: 12/01/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook