Već se na prvi pogled može zaključiti da se radi o ažuriranoj verziji koja je u mnogim detaljima bolja od prethodnika što i jeste smisao svakog facelifta.
Nova maska motora uz nova Pixel-laser LED svjetla daju svjež izgled prednjem dijelu. Sličan recept sa novim LED svjetlima primijenjen je i na zadnji dio pa je dizajnerski posao zaokružen na efektan način.
Unutrašnjost je osvježena novim Touch Pro Duo multimedijalnim sistemom čiji je glavni dio 10 inčni kolor ekran osjetljiv na dodir. U sklopu redizajna poboljšana su sjedišta kao i sve obloge – od vrata do krova.
Poboljšana su i zadnja sjedišta čiji se nasloni mogu postaviti pod uglom od 40 stepeni a uz to se može odabrati jedan od 25 programa za masažu. Za putnike na zadnjim sjedištima predviđen je i ekran dijagonale 12 inča te 4G WiFi Hotspot. Da bi se pametni telefoni i tableti mogli adekvatno puniti instalirano je nekoliko USB i 12V punjača...
Kao novost ispod prednje haube navodi se hybridni sklop sačinjen od 2.0 litrenog benzinca i elektromotora koji energiju crpi iz seta baterija kapaciteta 13,1 kWh. Snaga u sinergiji iznosi 404 KS i 640 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h završi se za 6,4 sekundi dok je maksimalna brzina 220 km/h. Autonomija na samo električni pogon iznosi solidnih 50 km.
Recimo da top verziju pogoni 5.0 litreni V8 benzinac sa 565 KS i 700 Nm obrtnog momenta što je dovoljno sa se ubrzanje od 0 do 100 km/h završi za 5.1 sekundi...