Osvojeno priznanje Red Dot za smjernice korporativnog dizajna odražava “Kijine napore da dizajnom predstavlja svoje vrijednosti i kupcima pruža jedinstveno iskustvo”. Korporacija Kia je s Red Dot novim priznanjem "Pobjednik" za smjernice korporativnog dizajna ponovo potvrdila svoju konkurentsku prednost. Podsjećamo da je "Kia CI Guideline" dizajnerski priručnik za dosljedno komuniciranje korporativnog imidža s klijentima širom svijeta u skladu s novim usmjerenjem i strategijom brenda.
“Genijalne smjernice opisuju dizajnerske elemente brenda, kao što su logotip, slogan i tip slova. Od prošlogodišnjeg redizajna znaka brenda Kia ubrzano ulazi u budućnost s ciljem da postaje pružalac rješenja za održivu mobilnost” navodi se u saopštenju za javnost korejskog brenda.
Podsjećamo da su tri sestrinske marke iz Hyundaijeve automobilske grupacije: Kia, Genesis i Hyundai Motor, ovaj put osvojile čak osam dizajnerskih nagrada Red Dot, između ostalog dvije najprestižnije nagrade 'najbolje od najboljih' (‘Best of the Best’) i šest nagrada 'Pobjednik' (‘Winner’). Ovogodišnji događaj „Red Dot Award: Brand & Communication,Design 2022“ održan je se u njemačkom dizajnerskom centru Sjeverna Rajna-Vestfalij.