Naslovna > Automobili > Jeep > Cherokee > Redizajn po evropskim standardima
FOTO GALERIJA (10)

Jeep Cherokee

Redizajn po evropskim standardima

Nakon mršavog trogodišnjeg nastupa Jeep je odlučio da Cherokee s vana dizajnerski prilagodi evropskom tržištu… Svi ostali aduti su ostali manje-više isti…

Jedan od najuspješnijih Jeepovih aktuelnih modela – Cherokee, odmjereno je redizajniran za 2018. godinu. Riječ je o SUV-u koji je 2014. godine izazvao buru oprečnih komentara na račun neobičnog dizajna. I dok je Jeep jedan dio publike oduševio svojom kreativnom hrabrošću, drugi se otvoreno zgražavao nad finalnim proizvodom. Danas, tri godine poslije, više je nego jasno da je američki proizvođač pogodio ukuse domaćih i kineskih kupaca, ali i da je potpuno podbacio na jednom od najznačajnijih svjetskih tržišta, evropskom. Najbolji dokaz za to je podatak da je u 2016. godini na američkom tlu Cherokee našao put do 201.420 kupaca, što uz isporučenih 220.000 iz 2015. predstavlja do sada najbolje prodajne rezultate ovog modela u SAD-u. S druge strane, u 2016. godini Cherokee je osvojio srca i 106.000 Kineza, što je dodatno povećalo njegov komercijalni uspjeh.

 

 

 

Sjenu na ove odlične prodajne rezultate bacila je činjenica da su Evropljani u istom periodu kupili samo 9.740 jedinica Cherokee-a. Za američkog proizvođača to je bio jasan znak da prilikom redizajna mora ozbiljinije poraditi na „spornom“ prednjem dijelu automobila ukoliko želi pridobiti evropsku publiku. Cherokee za 2018. godinu je dobio novu „facu“ na kojoј više nema odvojenih dnevnih i glavnih svjetala. Ona su sada integrisana u jedno tijelo, sa prepoznatljivom LED trakom sa gornje strane. U okviru redizajna je promijenjen i prednji branik koji je dobio ljepše stilizovan centralni otvor i hromirane rubove svjetala za maglu. Dizajn je nadograđen novim bojama i deznima aluminijumskih naplataka. Novi oblik je dobio i zadnji branik, a izmijenjena su i vrata prtljažnika. Tu su i nova zadnja LED svjetla. Najmanje promjene su se desile u enterijeru, koji je izuzev korekcija na bočnim otvorima za ventilaciju ostao u potpunosti isti. U Jeepu ovaj potez pravdaju činjenicom da kupci nisu imali nikakvih primjedbi, te da zbog toga nisu htjeli ništa da mijenjaju. Pogonska gama ostaje bazirana na 2.2-litarskom dizel MJET motoru sa 185 i 200 KS.

 


Trailhawk verzija
Mada je i u osnovnoj verziji Cherokee veoma sposoban SUV automobil, on će i dalje imati interesantni Trailhawk model. Riječ je dizajnerski drugačijoj specijalnoj off-road verziji sa 4,5 cm višim i jačim vješanjem, drugačijim gumama i Active Drive Lock sistemom elektronske kontrole obrtnog momenta sa blokadom zadnjeg diferencijala i Rock režimom vožnje za kretanje po kamenitim podlogama. Podsjećamo da ovaj sistem u svim ostalim pogonskim kombinacijima ima: Auto, Snow, Sport i Sand/Mud režime vožnje. Cherokee je primarno model sa prednjim pogonom, dok se 4x4 uključuje kad god „inteligentna“ elektronika zaključi da je to potrebno
 

Datum objave: 15/01/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook