Naslovna > Automobili > Nissan > X-Trail > Redizajn po Qashqaijevom receptu
FOTO GALERIJA (12)

Nissan X-Trail

Redizajn po Qashqaijevom receptu

Tri godine od početka prodaje u Evropi treća generacija X-Traila je dizajnerski osvježena u stilu broj manjeg Qashqaija. X-Trail je poboljšan i unaprijeđen na mnogim poljima, a dobio je tehnologiju koja omogućava autonomnu vožnju…

Nissan Qashqai je već godinama lider u klasi kompaktnih crossover/SUV modela. Recept po kojem je razvijen se pokazao dobitnom kombinacijom u svakom pogledu. Na njenim temeljima japanski proizvođač je polovinom 2014. godine evropskim kupcima ponudio treću generaciju njegovog broj većeg SUV modela X-Trail. Dizajnerska transformacija iz pravougaonog terenca u mišićav i moderan SUV je donijela Nissanu osjetnu prednost od samog starta, pa je već 2014. godine za šest mjeseci u Evropi registrovano 16.000 jedinica X-Traila, odnosno trostruko više nego prethodne godine kada se prodaja oslanjala na „kockicu”. U 2016. godini isporučio je 60.444 jedinica uz konstantan rast prodaje.

 

 

Tri godine nakon predstavljanja X-Trail je Evropljanima ponuđen u redizajniranom i tehnološki osvježenom izdanju. S vana je uočljiva nova, značajno veća hromirana „V“ maska hladnjaka, koja sada jače „zadire“ u prednji branik. Prednji branik je takođe dobio novi, moderniji oblik. U istom stilu je redizajniran i zadnji branik čiji je centralni dio naglašen aluminijumskim umetkom. Sjajni umetak od sada krasi i plastične zaštitne obloge na vratima. U ponudi su se našle i nove karoserijske boje (narandžasta, crvena, plava i tamno smeđa, sve sa bisernim efektom), odnosno novi dezeni 17 i 18-inčnih alu naplataka. Sa redizajnom su osvježena i svjetla. Prednja su dostupna u Full LED tehnologiji, koja između ostalog omogućava aktivno prilagođavanje uslovima za vožnju. Enterijer su takođe zahvatile promjene i poboljšanja. Najupečatljivija je ugradnja novog multifunkcionalnog trokrakog upravljača. Njegov oblik, ističu u Nissanu, sada omogućava lakši ulazak i izlazak iz automobila. Japanci tvrde da su sa novim upravljačem olakšali preglednost instrumenata, te tako smanjili potrebu za skretanjem pogleda sa puta u toku vožnje. Novi upravljač je dostupan i sa funkcijom grijanja, koja se nije mogla dobiti uz prethodni model. Poboljšan je i kvalitet izrade pojedinih detalja, a neki od njih poput ventilacionih otvora su fino istaknuti sa okvirima od lakirane crne plastike. Podsjećamo da je prethodni model imao hromirane okvire, koji su se snažno reflektovali u vanjskim retrovizorima i na vjetrobranskom staklu i tako skretali pažnju vozača. Praktičnost je unapređena sa električno pokretanim petim vratima, koja je moguće otvoriti beskontaktno pokretom noge ispod branika. Kao i do sada, kupci će moći da dobiju kabinu sa pet i sedam sjedišta. Grijači sjedišta su od sada dostupni u oba reda.

 

U najbogatijem Tekna paketu opreme (početni je Visia, a drugi Acenta) standardno će biti dostupan BOSE Premium audio sistem za kojeg u Nissanu tvrde da je najkompletniji audio sistem kojeg nude na evropskom tržištu. DAB digitalni radio postaje standardna stavka za sve modele. NissanConnect navigacija je dobila novi ekranski grafički prikaz, koji prema Japancima olakšava korištenje ovog uređaja. Navigacija ima novu krovnu antenu, takozvano „ajkulino peraje“, koja omogućava bolji prijem, ali i izgleda modernije. Redefinisanjem obloga prtljažnika njegov kapacitet je sa dosadašnjih 550 povećan na 565 litara. Najveći kapacitet sa preklopljenim naslonima zadnjih sjedišta iznosi 1.996 litara. Svaki X-Trail je opremljen sa „Luggage Board System“ višedijelnim podom, sa ladicama i pretincima koji omogućavaju praktično odlaganje mnoštva sitnica. Najveća tehnološka novost je uvođenje ProPILOT sistema automatske vožnje, koji može samostalno da kontroliše upravljač, ubrzanje i kočenje u okviru saobraćajane trake. Sistem može efikasno da funkcioniše u gradskom stani–kreni režimu, ali i na visokim brzinama na autoputu. Nissan je X-Trail opremio i sa sada već standardnim sigurnosnim sistemima za prepoznavanje pješaka, odnosno potencijalnih opasnosti na putu s mogućnošću automatskog kočenja u cilju izbjegavanja ili ublažavanja sudara. Tu su i radarski sistem nadzora saobraćaja iza vozila, zatim sistem za kontrolu mrtvog ugla, pravca, očitavanje saobraćajnih znakova… Brojna poboljšanja trebalo bi da povećaju cijenu X-Traila, čija najpovoljnija verzija na bh. tržištu trenutno košta 50.900 KM. Nissan je do sada u Evropi prodao 115.000 jedinica treće generacije X-Traila, uz rast prodaje od 40%, ostvarene u 2016. godini.

 

- Kao oficijelni partner UEFA Lige šampiona redizajnirani X-Trail smo predstavili u okviru ovogodišnje finalne utakmice koja se igrala u Cardiffu. To je bilo idealno mjesto za promociju jednog ovakvog automobila, koji je omiljen kod porodičnih širom svijeta - Philippe Saillard, viši potpredsjednik Nissanovog evropskog Odjela za prodaju i marketing.

 

MOTORI
Najveća novost u pogonskoj gami je uvođenje 2,0-litarskog dizel motora koji raspolaže sa 177 KS. Podsjećamo da je ovaj motor odnedavno dostupan na bh. tržištu u aktuelnom neredizajniranom X-Trailu. U Nissanu ističu da su ovaj motor ponudili kako bi prvenstveno zadovoljili zahtjeve kupaca, koji X-Trail koriste kao vučno vozilo i kojima treba još snage. Druga dizelska opcija je 1.6 dCi sa 130 KS, koji je prema Japancima dovoljno ekonomičan i snažan da se nametne kao idealan pogon za X-Traila. Ljubiteljima benzinaca se nudi samo jedan 1,6-litarski turbo motor sa 163 KS, koji se može kombinovati isključivo sa prednjim pogonom i šestostepenim ručnim mjenjačem. Uz dizelaše se nude prednji i 4x4 pogon, te CVT Xtronic automatik.

 

 

Datum objave: 05/03/2018
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook